Povinně zveřejňované informace dle § 5 odst. 3 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
Zákon o svobodném přístupu k informacím je obecně závaznou právní normou, která zajišťuje právo veřejnosti na informace,
které mají k dispozici státní orgány, územní samosprávné celky a jejich orgány a veřejné instituce, jakož i další subjekty,
kterým zákon svěřil rozhodování o právech, právem chráněných zájmech nebo povinnostech fyzických nebo právnických osob v oblasti veřejné správy,
a to pouze v rozsahu této jejich rozhodovací činnosti. Povinné subjekty jsou zákonem zavázány k tomu,
aby zveřejňovaly základní a standardní informace o své činnosti automaticky tak, aby byly všeobecně přístupné.
Zákon obsahuje taxativní výčet informací, které povinný subjekt musí zveřejnit. Mezi tyto informace se řadí i informace,
které povinný subjekt poskytl individuálním žadatelům. Zákon stanoví, že do 15 dnů od poskytnutí informace na žádost
povinný subjekt zveřejní tyto informace způsobem umožňujícím dálkový přístup.
žádost o poskytnutí informace, spočívající v poskytnutí informací týkajících se upřesňujících dotazů k přípisu krajského úřadu č.j. KUJI 100636/2011 ze dne 30. 11. 2011 reagujícího na informace k probíhajícímu meziresortnímu připomínkovému řízení k materiálu nelegislativní povahy „Pravidla převodu vybraných železničních drah v majetku státu (ve správě SŽDC, s.o.) na nové nabyvatele“ (dále jen „materiál nelegislativní povahy“), a to:</br> 1. informaci o skutečnosti, zda byl krajský úřad seznámen s materiálem nelegislativní povahy (prostřednictvím Ministerstva dopravy ČR, Asociace krajů České republiky nebo jinými subjekty);</br> 2. v případě, že byl krajský úřad seznámen, jaké stanovisko krajský úřad zaujal;</br> 3. v případě, že nebyl krajský úřad seznámen, jak bylo naloženo s podnětem žadatele, který byl přílohou žádosti o poskytnutí o informace ze dne 28. 11. 2011.
Ad 1. Kraj Vysočina nebyl seznámen s materiálem nelegislativní povahy oficiálním přípisem od předkladatele materiálu, tzn. Ministerstva dopravy ČR. Ad 2. Připomínky Kraje Vysočina k materiálu nelegislativní povahy nebyly materiálně podchyceny, ani zpracovány, tudíž se jedná o informaci, kterou nemá povinný subjekt k dispozici a žadateli ji není schopen poskytnout. Neexistence této informace je proto důvodem vydání rozhodnutí o částečném odmítnutí žádosti podle § 15 odst. 1 zákona o svobodném přístupu k informacím. Ad 3. Krajský úřad se nedomnívá, že věta (cit.) „Materiál byl standardně rozeslán příslušným osobám v rámci krajského úřadu, a to jako materiál informativní.“ nenaplňuje definiční znaky odpovědi podle zákona o svobodném přístupu k informacím. Jednalo se o doprovodnou informaci podle § 3 odst. 6 zákona o svobodném přístupu k informacím, kterou krajský úřad doplnil skutečnosti požadované na základě žádosti o poskytnutí informace ze dne 28. 11. 2011. V ostatním lze odkázat na informaci poskytnutou přípisem krajského úřadu č.j. KUJI 100636/2011 ze dne 30. 11. 2011.
žádost o poskytnutí informace týkající se poskytnutí stanoviska k probíhajícímu meziresortnímu připomínkovému řízení k materiálu nelegislativní povahy „Pravidla převodu vybraných železničních drah v majetku státu (ve správě SŽDC, s.o.) na nové nabyvatele“
Kraj Vysočina není oficiálním připomínkovým místem k materiálu „Pravidla převodu vybraných železničních drah v majetku státu (ve správě SŽDC, s.o.) na nové nabyvatele“, jak již ostatně zmiňuje doprovodný text k předmětné žádosti podle zákona o svobodném přístupu k informacím. Materiál byl standardně rozeslán příslušným osobám v rámci krajského úřadu, a to jako materiál informativní. Pro sdělení skutečnosti, proč nebyly vyšší územní samosprávné celky zařazeny jako připomínková místa, se obraťte na předkladatele materiálu, kterým je Ministerstvo dopravy ČR.
žádost o poskytnutí informace týkající se:</br> 1. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z náměstků hejtmana;</br> 2. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u ředitele krajského úřadu;</br> 3. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z ředitelů odborů krajského úřadu;</br> 4. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z poradců hejtmana (pokud hejtman takové poradce má);</br> 5. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z uvolněných radních kraje
ad 1. Výše měsíční odměny náměstka hejtmana Kraje Vysočina: 73 650 Kč (do 31. 12. 2010), 69 968 Kč (od 1. 1. 2011) ad 2. odmítnuto podle § 15 zákona ad 3. odmítnuto podle § 15 zákona ad 4. Hejtman Kraje Vysočina nemá žádné poradce. ad 5. Výše měsíční odměny uvolněného člena Rady Kraje Vysočina: 59 190 Kč (do 31. 12. 2010), 56 231 Kč (od 1. 1. 2011)
Žádost o informace k pěstounské péči na přechodnou dobu </br> 1. Kolik osob podalo žádost o zařazení do evidence osob vhodných k výkonu pěstounské péče na přechodnou dobu od 1. 6. 2006 do 30. 10. 2011? </br> 2. Kolik osob, které mohou vykonávat pěstounskou péči na přechodnou dobu, bylo zařazeno do evidence osob vhodných k výkonu pěstounské péče po přechodnou dobu od 1. 6. 2006 do 30. 10. 2011? </br> 3. Kolik dětí bylo umístěno do pěstounské péče na přechodnou dobu v období od 1. 6. 2006 do 30. 10. 2011?
ad1. 0 osob ad 2. 0 osob ad 3. 0 dětí
Poskytnutí informací v rozsahu Dotazníku k využití nevýrobních činností/služeb.
viz příloha
Žádost o poskytnutí organizačního řádu krajského úřadu a veškerých interních dokumentů týkajících se dotační politiky kraje.
Podle § 6 odst. 2 InfZ byly žadateli poskytnuty údaje umožňující vyhledání a získání informace - odkaz na www.kr-vysocina.cz. Org. řád viz příloha.
Žádost o: 1. vyjádření, kdo nejčastěji v roce 2010 požadoval poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (občané, firmy, podnikatelé, ekologické organizace, ...);</br> 2. informaci, jaké konkrétní dotazy v rámci výše zmíněného zákona Vám byly v roce 2010 (nejčasteji) předloženy;</br> 3. informaci, jak velká částka se v roce 2010 vynaložila na úklid krajského města.
Ad 1. V loňském roce, tzn. v roce 2010 nejčastěji požadoval poskytnutí informací dle InfZ žadatel – fyzická osoba. Ad 2. Podle § 6 odst. 1 InfZ „pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může povinný subjekt co nejdříve, nejpozději však do sedmi dnů, místo poskytnutí informace sdělit žadateli údaje umožňující vyhledání a získání zveřejněné informace“. Informace, které žádáte, jsou Vám k dispozici na internetových stránkách Kraje Vysočina. V souladu s § 5 odst. 3 InfZ Kraj Vysočina jako povinný subjekt zveřejňuje na svých internetových stránkách v databázi všechny jím poskytnuté informace, tedy i Vámi požadované informace. Informace naleznete na internetových stránkách Kraje Vysočina www.kr-vysocina.cz v sekci Informace dle zákona č. 106/1999 Sb., oddíl Databáze poskytnutých informací dle zákona 106/1999 Sb. Ad 3. „Úklid krajského města“ nespadá do činností Kraje Vysočina, nevztahuje se k jeho působnosti. Podle § 14 odst. 5 písm. c) InfZ. se tato část žádosti o informace tímto odkládá. S žádostí o informace týkající se částky vynaložené na úklid města Vám doporučujeme obrátit se na Magistrát města Jihlavy. Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, p. o., zajišťuje údržbu silnic II. a III. tříd ve vlastnictví kraje. Při této činnosti sleduje náklady dle jednotlivých účetních středisek tj. cestmistrovství. V rámci cestmistrovství KSÚSV dále nerozlišuje, zda se jedná o komunikace v intravilánu nebo extravilánu.
žádost o poskytnutí informace - stížnosti obdržené odborem zdravotnictví od roku 2008 do roku 2011
viz příloha
Vážení, v návaznosti na Vámi zaslané Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky ve věci veřejné zakázky „Digitalizace a ukládání v kraji Vysočina“, Ev č. v ISVZ: 60059823, část 3. si Vás dovolujeme v souladu s ustanovením §80, odst. 3. zákona 137/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, požádat o pořízení a zaslání kopie zprávy o posouzení a hodnocení nabídek. Dále si Vás dovolujeme požádat v souladu s ustanoveními zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, o poskytnutí kopie z podkladů, na základě nichž jste jako zadavatel mohli rozhodnout o výběru nejvhodnější nabídky v rámci této veřejné zakázky. Žádáme Vás proto zdvořile o poskytnutí informace, zda došlo v rámci hodnocení nabídek k vyžádání zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny u vítězného uchazeče a v případě kladné odpovědi žádáme současně o poskytnutí kopie takového zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny, které společnost Telefónica Czech Republic, a.s. předložila dle ustanovení § 77 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění. Dále žádáme o poskytnutí kopií zápisů z jednání hodnotící komise. Děkujeme předem za poskytnutí požadované informace v krátké době, zejména s ohledem na běžící lhůtu k podání námitek proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Vážení, na základě Vaší žádosti ze dne 24. srpna 2011 Vám zasíláme kopii Zprávy o posouzení a hodnocení nabídek týkající se nadlimitní veřejné zakázky „DIGITALIZACE A UKLÁDÁNÍ V KRAJI VYSOČINA“. V rámci posouzení a hodnocení nabídek u Části 3 této veřejné zakázky hodnotící komise požadovala zdůvodnění ceny za dodávku Části 3 a ceny za roční údržbu řešení Části 3 u uchazeče Telefónica Czech Republic, a. s. Hodnotící komise shledala vysvětlení nabídkové ceny uchazeče za zdůvodněné objektivními příčinami a tudíž v souladu s § 77 odst. 2 zákona. Kopie zdůvodnění uchazeče spolu s požadovanými kopiemi zápisů z jednání hodnotící komise jsou přílohou tohoto dopisu.
žádost o poskytnutí informace týkající se:</br> 1. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z náměstků hejtmana;</br> 2. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u ředitele krajského úřadu;</br> 3. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z ředitelů odborů krajského úřadu;</br> 4. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z poradců hejtmana (pokud hejtman takové poradce má);</br> 5. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z uvolněných radních kraje
ad 1. Výše měsíční odměny náměstka hejtmana Kraje Vysočina: 73 650 Kč (do 31. 12. 2010), 69 968 Kč (od 1. 1. 2011) ad 2. odmítnuto podle § 15 zákona ad 3. odmítnuto podle § 15 zákona ad 4. Hejtman Kraje Vysočina nemá žádné poradce. ad 5. Výše měsíční odměny uvolněného člena Rady Kraje Vysočina: 59 190 Kč (do 31. 12. 2010), 56 231 Kč (od 1. 1. 2011)
žádost o poskytnutí informace týkající se:</br> 1. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z náměstků hejtmana;</br> 2. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u ředitele krajského úřadu;</br> 3. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z ředitelů odborů krajského úřadu;</br> 4. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z poradců hejtmana (pokud hejtman takové poradce má);</br> 5. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z uvolněných radních kraje
ad 1. Výše měsíční odměny náměstka hejtmana Kraje Vysočina: 73 650 Kč (do 31. 12. 2010), 69 968 Kč (od 1. 1. 2011) ad 2. odmítnuto podle § 15 zákona ad 3. odmítnuto podle § 15 zákona ad 4. Hejtman Kraje Vysočina nemá žádné poradce. ad 5. Výše měsíční odměny uvolněného člena Rady Kraje Vysočina: 59 190 Kč (do 31. 12. 2010), 56 231 Kč (od 1. 1. 2011)
žádost o poskytnutí informace týkající se:</br> 1. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z náměstků hejtmana;</br> 2. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u ředitele krajského úřadu;</br> 3. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z ředitelů odborů krajského úřadu;</br> 4. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z poradců hejtmana (pokud hejtman takové poradce má);</br> 5. výše platu, odměn a případných dalších bonusů u každého z uvolněných radních kraje
ad 1. Výše měsíční odměny náměstka hejtmana Kraje Vysočina: 73 650 Kč (do 31. 12. 2010), 69 968 Kč (od 1. 1. 2011) ad 2. odmítnuto podle § 15 zákona ad 3. odmítnuto podle § 15 zákona ad 4. Hejtman Kraje Vysočina nemá žádné poradce. ad 5. Výše měsíční odměny uvolněného člena Rady Kraje Vysočina: 59 190 Kč (do 31. 12. 2010), 56 231 Kč (od 1. 1. 2011)
žádost o poskytnutí informace: 1. termíny jednání Rady Kraje Vysočina; 2. co má žadatel učinit v případě projedání určité záležitosti Radou Kraje Vysočina
ad 1) informace je zveřejněna na www.kr-vysocina.cz / servis pro samosprávu kraje / termíny jednání; ad 2) dle § 12 odst. 2 písm. e) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení) ve znění pozdějších předpisů, máte právo, jako fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let a vlastní na území kraje nemovitost, podávat orgánům kraje návrhy, připomínky a podněty; orgány kraje je vyřizují bezodkladně, nejdéle však do 60 dnů, jde-li o působnost zastupitelstva, nejdéle do 90 dnů.
Sdělení společností, které jsou součástí Sdružení OR - vítězného uchazeče o veřejnou zakázku "Dodávka, implementace, údržba a podpora systému ERP pro zdravotnická zařízení kraje Vysočina"), poskytnutí seznamu subdodavaelů a techniků, kteří se budou podílet na uvedené zakázce
Sdružení OR tvoří společnost OR-CZ spol. s r.o., Brněnská 19, 571 01 Moravská Třebová, IČO 48168921, a společnost OR-NEXT spol. s r.o., Hlinky 40/102, 603 00 Brno, IČO 26284146.
žádost o poskytnutí jmenného seznamu zastupitelů Kraje Vysočina, kteří jsou povinnými osobami dle zákona č.159/2006 Sb., o střetu zájmu, ve znění pozdějších předpisů, a to podle § 2 odst. 1, písm. l), resp. písm. m) zákona
Povinnými osobami dle § 2 odst. 1 písm. l) zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o střetu zájmů“) jsou následující uvolnění předsedové výborů Zastupitelstva Kraje Vysočina a uvolněný předseda Bezpečnostní komise Rady Kraje Vysočina: JUDr. Drahoslav Oulehla, PhDr. Zdeněk Dobrý, Jan Slámečka. Jmenný seznam těchto a všech dalších osob, které jsou povinnými osobami podle dalších ustanovení zákona o střetu zájmů je uveden rovněž v „Telefonním seznamu Kraje Vysočina“, který je dostupný zde: http://extranet.kr-vysocina.cz/telefon/index.php.
žádost o poskytnutí informace týkající se vysvětlení, kdo je právně odpovědným za obsah přípisu Krajského úřadu kraje Vysočina č.j. KUJI 56978/2011 ze dne 27. 6. 2011, a to buď úředník vepsaný v záhlaví písemnosti, aniž by písemnost svým podpisem parafoval, či úřednice, která písemnost zřejmě obsahově nevypracovala, ale parafovala jej svým podpisem
Přípis Krajského úřadu kraje Vysočina č.j. KUJI 56978/2011 ze dne 27. 6. 2011, byl zpracován v souladu s Organizačním řádem ze dne 23. 6. 2009 pro Krajský úřad Kraje Vysočina. Na základě tohoto vnitřního předpisu písemnosti vyhotovené na odborech, na odděleních nezařazených do sekcí ani odborů a na odděleních nezařazených do odborů, které nejsou vyřizovány v režimu zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, podepisuje jejich vedoucí, pokud si jejich podepisování nevyhradil zástupce ředitele – ředitel sekce, případně ředitel. Pojem právní odpovědnosti za obsah písemnosti český právní řád nezná, proto se krajský úřad k tomuto nemůže vyjádřit.
Žádost o poskytnutí informace týkající se opatření, která učinil Krajský úřad kraje Vysočina proti nečinnosti a průtahům zaměstnanců MěÚ Pacov a vůči průtahům a nečinnosti zaměstnance kraje Vysočina
viz příloha
Žádost o poskytnutí informace týkající se důvodu nevydání konečného rozhodnutí a učiněných opatření proti nečinnosti
informace týkající se dokumentů vydaných samosprávou kraje, v nichž je regulován střet zájmů zastupitelů kraje (např. ohlašování střetu zájmů před jednáním orgánů ÚSC, povinnost zastupitele kraje každoročně odevzdávat kontrolním orgánům oznámení o jeho činnostech a majetku apod.), včetně poskytnutí jejich úplného znění
Problematika střetu zájmů členů zastupitelstva kraje je upravena v zákoně č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o střetu zájmů") a dále též v § 34 odst. 3 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o krajích"). Žádný interní dokument tuto problematiku pro členy Zastupitelstva kraje Vysočina (dále jen "ZKV") neupravuje s výjimkou Jednacího řádu ZKV, který ve svém čl. 5 odst. 6 odkazuje na zákon o krajích. (Jednací řád ZKV zasíláme v příloze této zprávy).
Žádost o informaci o dotacích/grantech na zimní úpravu lyžařských běžeckých tratí v kraji Vysočina a na jméno radního zodpovědného za cestovní ruch.
Kraj Vysočina každoročně vyhlašuje grant Sportoviště, ze kterého lze, po dodržení stanovených podmínek, dotaci čerpat. Všechny informace a podmínky jsou veřejně dostupné na našich webových stránkách v sekci Fond Vysočiny. Cestovní ruch zajišťuje org. Vysočina Tourism, příspěvková organizace. Zodpovědný radní Hyský Martin, Ing. Bc.
Poskytnutí informace o chystané výstavbě systému vysokorychlostního vážení vozidel v kraji Vysočina.
V návaznosti na Vaši žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Vám sdělujeme k Vašim otázkám následující: Krajský úřad kraje Vysočina, Odbor dopravy a silničního hospodářství obdržel Vaši žádost ze dne 25. 5. 2011 o poskytnutí informace o chystané výstavbě systému vysokorychlostního vážení vozidel v kraji Vysočina. Vzhledem k tomu, že se jedná o dotaz na názory a budoucí rozhodnutí nemá Krajský úřad kraje Vysočina, Odbor dopravy a silničního hospodářství dle § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, povinnost poskytovat informace. Otisk úředního razítka Ing. Hana Strnadová vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Krajský úřad kraje Vysočina, Odbor dopravy a silničního hospodářství obdržel dne 2.5.2011 Vaši žádost o poskytnutí informace ve věci počtu ukončených správních řízení pro řidiče a pro provozovatele nákladních vozidel v období 1. čtvrtletí 2011. K Vašemu dotazu sdělujeme následující. Ze zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, vede krajský úřad správní řízení o pokutách pouze s dopravci. Do konce března 2011 bylo vydáno 26 rozhodnutí a uloženy pokuty ve výši 127 000,- Kč. Jednotlivé případy porušení: 1. řízení bez karty řidiče, popř. manipulace se záznamovým zařízení – 0 rozhodnutí 2. překročení povolených hmotnostních limitů nákladních vozidel – 0 rozhodnutí 3. překročení povolených dob řízení, nedodržení stanovených dob přestávek a odpočinků (nedodržení nař. 561/2006/ES) – bylo vydáno 26 rozhodnutí a uloženy pokuty ve výši 127 000,- Kč. Ing. Hana Strnadová vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství
žádosti o poskytnutí informace týkající se veřejných zakázek v oblasti dodávek elektrické energie, ostrahy sídla kraje Vysočina a přístavby ZŠ, SPC a Školní družiny Havlíčkův Brod
viz příloha
Údaje o přezkoumání hospodaření obcí a DSO v kraji Vysočina za roky 2007, 2008 a 2009.
Žádost o poskytnutí informací o odvolacích správních řízeních ve věci ochrany před zásahem do pokojného stavu dle ust. § 5 zákona č. 40/1964 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
viz příloha
Žádost o informace týkající se ukládání pokut při nesplnění oznamovací povinnosti dle § 22 odst. 2 zákona č. 20/1987 Sb.
K Vaší žádosti o poskytnutí informace týkající se počtu pokut uložených právnickým osobám za porušení oznamovací povinnosti stanovené v § 22 odst. 2 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o památkové péči“) a dalších s tím souvisejících údajů, kterou krajský úřad kraje Vysočina, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu (dále jen „krajský úřad“) obdržel dne 11. 4. 2011, sdělujeme následující. Do účinnosti zákona č. 307/2008 Sb., kterým se mění zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů (tedy do 20. 8. 2008) byly krajským úřadem uděleny tři pokuty právnickým osobám dle § 35 odst. 2 písm. f) za nedodržení oznamovací povinnosti stanovené v § 22 odst. 2 zákona o památkové péči. Po tomto datu nebyla dosud z tohoto důvodu uložena pokuta žádná. Podnět k zahájení řízení o uložení pokuty podává nejčastěji Archeologický ústav Akademie věd České republiky, v.v.i. nebo některá z organizací oprávněných k provádění archeologických výzkumů. Výše pokuty je upravena v zákoně o památkové péči, resp. je zde stanovena horní hranice, do které může být pokuta uložena. Do účinnosti zákona č. 307/2008 Sb. mohl krajský úřad udělit pokutu až do výše 500 000 Kč, ode dne účinnosti tohoto zákona až do výše 4 000 000 Kč. V konkrétních případech posuzovaných krajským úřadem byly uloženy pokuty ve spodní hranici zákonem stanovené sazby (konkrétně dvě pokuty byly uloženy v řádech tisíců, jedna v řádech desetitisíců). Při ukládání pokut krajský úřad přihlíží v souladu s ust. § 36 zákona o památkové péči zejména k závažnosti a k době trvání protiprávního jednání a k rozsahu hrozící či způsobené škody. V konkrétních případech krajský úřad zohlednil např. skutečnost, že k oznámení došlo opožděně, že se nečekaně vyskytla nutnost provést neprodleně drobné výkopové práce, že při stavební činnosti nebyl učiněn žádný archeologický nález.
Poskytnutí informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Vážený pane jednateli, v příloze dopisu Vám posílám požadované informace ohledně plnění veřejné zakázky „Vytvoření strategie bezpečnosti ICT kraje Vysočina a Vytvoření strategie ICT kraje Vysočina“.
Poskytnutí informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Poskytnutí informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Krajský úřad kraje Vysočina obdržel dne 18. 3. 2011 prostřednictvím elektronické pošty Vaši žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Poskytnutí informace se týkalo veřejných zakázek realizovaných krajem Vysočina a to v rozsahu třinácti Vámi vybraných evidenčních čísel v IS VZ US. U těchto vybraných veřejných zakázek byly požadovány následující informace: 1. jaká byla vysoutěžená cena bez DPH? 2. kolik prostředků bylo vyplaceno celkem bez DPH v souvislosti s jednotlivými zakázkami? 3. existují k jednotlivým zakázkám smluvní dodatky? 4. pokud ano, co bylo jejich předmětem (dopad na cenu, termín dodání, změna podmínek, atd..)? 5. byly dodrženy podmínky stanovené na základě smlouvy s dodavatelem? Požadované informace jsou poskytovány prostřednictvím souhrnné tabulky ve formátu XLS, která je přílohou tohoto dopisu. Na základě Vaší žádosti zasíláme informace v elektronické podobě. Ing. Hana Strnadová vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství Příloha: 1x souhrnná tabulka veřejných zakázek
Elektronický právní informační systém
Viz příloha
Stavba oplocení v zámeckém parku v Telči.
informace poskytnuta (viz příloha)
Žádost o zaslání informačních údajů titulu Vysočinka z důvodu aktualizace údajů v mediální databázi všeho tisku co v ČR vychází (i neinzertního) - kontakty na redakci a inzerci, periodicita, cena výtisku, ceník inzerce, náklad, harmonogram, distribuce, formát, počet stran, papír, vazba a kdy začal titul vycházet.
informace poskytnuty dle žádosti v přiloženém formuláři, viz. příloha
informace o provozu administrativních budov krajského úřadu (úklid, ostraha, údržba) za roky 2009 a 2010
poskytnuto dle žádosti, viz příloha
1. Zdali Krajský úřad kraje Vysočina vydal od roku 2006 nějaký metodický pokyn pro obce v kraji, jehož obsahem by byla problematika procesu stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích dopravním značením a otázka formy takového rozhodnutí dle § 77 zákona č. 361/2000 Sb, o provozu na pozemních komunikacích? 2. Pakliže Krajský úřad kraje Vysočina metodický pokyn uvedený v otázce č. 1 vydal, jaký je jeho přesný obsah? 3. V případě, že Krajský úřad kraje Vysočina od roku 2006 žádný takový metodický pokyn nevydal, jaký by měl být postup obcí v kraji, při stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích dopravním značením?
ad 1. + 2. Krajský úřad kraje Vysočina, Odbor dopravy a silničního hospodářství, od roku 2006 takový metodický pokyn nevydal. ad 3. Při stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích postupují správní orgány dle § 77 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, resp. dle šesté části zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
Informace a písemnosti týkající se stavby III/1296 Kuňovka - havárie silničního tělesa
poskytnuty relevantní informace