RK-24-2005-15.doc | |
Číslo materiálu | 15 |
Číslo jednací | RK-24-2005-15 |
Název | Dotace na grantové schéma Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání - opatření 3.3 OP RLZ |
Zpracoval | A. Zítková, K. Ubr |
Předkládá | Z. Ludvík |
Počet příloh | |
Popis problému | Na základě Rozhodnutí o poskytnutí dotace č. 11/45 ze státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů spolufinancovaného ze státního rozpočtu ČR a Evropského sociálního fondu, které bylo vydáno ve smyslu § 14 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, byly Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR poukázány kraji Vysočina finanční prostředky ve výši 13 363 000,- Kč na financování grantového schématu "Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání" v rámci opatření 3.3 Operačního programu rozvoj lidských zdrojů (dále jen GS). Prostředky mohou být využity pouze na účely administrace GS a přidělování finančních prostředků subjektům, které realizují schválené grantové projekty v rámci GS. Účelu dotace musí být dosaženo nejpozději do 31. 12. 2008. |
Návrh řešení | Radě kraje je navrhováno schválit přijetí účelové dotace z MPSV ve výši 13 363 000,- Kč na zvláštní účet kraje "Rozvoj lidských zdrojů" za účelem financování grantového schématu "Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání". Tyto prostředky budou použity na administraci grantového schématu a na přidělování finančních prostředků subjektům, které realizují schválené grantové projekty. |
Stanoviska | Odbor ekonomický: účelová dotace z MPSV byla kraji poukázána dne 6.6. 2005. Ekonomický odbor souhlasí s navrhovaným rozpočtovým opatřením na zvláštním účtu "Rozvoj lidských zdrojů". |
Návrh usnesení | Rada kraje schvaluje přijetí účelové dotace z MPSV ve výši 13 363 000,- Kč na zvláštní účet kraje "Rozvoj lidských zdrojů" za účelem financování grantového schématu "Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání". |
Odpovědnost | odbor školství, mládeže a sportu, ekonomický odbor |
Termín | červenec 2005 |