Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-16-2007-04

RK-16-2007-04.doc
Číslo materiálu04
Číslo jednacíRK-16-2007-04
NázevVeřejná zakázka na služby "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina - dokumentace stavby"
Zpracoval J. Tvrzová
Předkládá P. Kolář
Počet příloh
Popis problémuKraj Vysočina musí řešit trvalý nedostatek kancelářských prostor pro krajský úřad. Stávající dislokace zaměstnanců není z pohledu ekonomických a organizačních optimální a problém prostor se stane zcela akutním koncem roku 2008, kdy skončí výpůjčky kancelářských prostor v budovách bývalých okresních úřadů.
Z porovnání možných řešení je jako provozně a organizačně optimální navrhováno zajištění potřebných kancelářských prostor dostavbou krajského úřadu novou budovou "D" v areálu bývalých Kasáren Otakara Jaroše v Jihlavě.
Zastupitelstvo kraje schválilo dne 12. 12. 2006 usnesením č. 0573/09/2006/ZK, investiční záměr "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina" a uložilo radě kraje, mimo jiné, zajistit projektovou a investiční přípravu pro dostavbu krajského úřadu na podkladě investičního záměru "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina", zajistit projektovou a investiční přípravu pro stavbu propojovací komunikace mezi ulicí Na Skalce a ulicí Bratří Čapků a části centrálního parkoviště.
Pro splnění tohoto úkolu je nutné zorganizovat výběrové řízení na zajištění zpracovatele dokumentace stavby, a to formou veřejné zakázky na služby, která svým rozsahem odpovídá nadlimitní veřejné zakázce (v předpokládané hodnotě veřejné zakázky je rovněž zahrnuta hodnota plnění, na něž si zadavatel v rámci zadávacího řízení vyhradil opční právo dle § 99 zákona). Usnesením 0199/06/2007/RK rada kraje rozhodla zadat veřejnou zakázku na služby na akci "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina - dokumentace stavby" formou otevřeného řízení dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Ve smyslu Pravidel Rady kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách kraje Vysočina a příspěvkových organizací zřizovaných krajem Vysočina rada kraje schválila na základě návrhu odboru majetkového zadání této nadlimitní veřejné zakázky a zároveň jmenovala hodnotící komisi veřejné zakázky, která bude současně plnit funkce komise pro otevírání obálek a zvláštní komise pro posouzení kvalifikace dle doplněného materiálu. Kritériem stanoveným zadavatelem pro hodnocení předložených nabídek z hlediska jejich pořadí byla stanovena nejnižší nabídková cena.
Oznámením o zahájení zadávacího řízení odeslané dne 9. 2. 2007 a zveřejněné v informačním systému veřejných zakázek dne 13. 2. 2007 bylo zahájeno zadávací řízení na nadlimitní veřejnou zakázku na služby "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina - dokumentace stavby".
Lhůta pro podání nabídek byla zadavatelem stanovena na 10. 4. 2007 do 1200 hod. V této lhůtě podalo své nabídky 15 dodavatelů. Doručené nabídky byly předány hodnotící komisi. První jednání hodnotící komise proběhlo dne 12. 4. 2007. Jednání komise bylo zahájeno v 10.00 hod. Hodnotící komise zahájila svoji činnost ustanovením předsedy a místopředsedy komise a následně přistoupila za účasti zástupce jednoho uchazeče k otevírání obálek a kontrole úplnosti nabídek v souladu s § 71 odst. 8 zákona č. 137/2006 Sb. Kontrole úplnosti vyhověly všechny nabídky. Poté komise provedla posouzení kvalifikace uchazečů. U deseti uchazečů zjistila zvláštní komise pro posouzení kvalifikací nesplnění kvalifikačních předpokladů a na základě těchto nedostatků zadavatel rozhodl o jejich vyloučení z účasti v zadávacím řízení. Na druhém jednání komise, které se konalo dne 20. 4. 2007, byly posouzeny nabídky uchazečů, kteří nebyli z účasti v zadávacím řízení vyloučeni, z hlediska splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele stanovených v zadávacích podmínkách. Hodnotící komisí nebyly zjištěny žádné nejasnosti či nedostatky, které by byly důvodem k výzvě o písemné vysvětlení nabídky nebo k vyloučení. Komise poté přistoupila k vyhodnocení nabídek podle hodnotícího kritéria, kterým zadavatel stanovil nejnižší nabídkovou cenu. Ze všech jednání hodnotící komise byly pořízeny protokoly, které jsou přílohou materiálu RK-16-2007-04, př. 1. O průběhu posouzení a hodnocení nabídek byla hodnotící komisí pořízena Zpráva o hodnocení a posouzení nabídek, která je rovněž přílohou materiálu RK-16-2007-04, př. 2.
Návrh řešení Nabídku s nejnižší nabídkovou cenou ve výši 1 615 000,00 Kč bez DPH předložil uchazeč YOGE, s.r.o., Žďárského 186, 674 01 Třebíč, IČ 25547275 ve sdružení s INGUTIS, spol. s r.o., Třeboradická 1275/1, 182 00 Praha, IČ 48112828.
Pořadí nabídek tak jak bylo určeno hodnotící komisí je uvedeno ve Zprávě o posouzení a hodnocení nabídek (RK-16-2007-04, př. 2)
Návrh usnesení předpokládá rozhodnout o nejvhodnější nabídce v souladu se závěry hodnotící komise.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžadována.
Návrh usneseníRada kraje
rozhoduje
vybrat nabídku uchazečů YOGE, s.r.o., Žďárského 186, 674 01 Třebíč, IČ 25547275 a INGUTIS, spol. s r.o., Třeboradická 1275/1, 182 00 Praha, IČ 48112828 jako nejvhodnější nabídku na nadlimitní veřejnou zakázku na služby "Administrativní budova D Krajského úřadu kraje Vysočina - dokumentace stavby";
ukládá
odboru majetkovému oznámit výsledek zadávacího řízení na uvedenou veřejnou zakázku uchazečům, kteří podali nabídky, a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy o dílo.
Odpovědnost odbor majetkový
Termín 15. 5. 2007
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz