Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-20-2013-52

RK-20-2013-52.doc  RK-20-2013-52pr01.doc
Číslo materiálu52
Číslo jednacíRK-20-2013-52
NázevSmlouva o výpůjčce v rámci projektu SENIOR PLUS
Zpracoval H. Šteflová
Předkládá V. Švarcová
Počet příloh
Popis problémuRada kraje usnesením č. 0593/12/2013/RK ze dne 10. 4. 2013 rozhodla vybrat nabídku uchazeče Sun Drive Communications s.r.o., Brno, Haraštova č. p. 370/22, IČO 26941007, s nabídkovou cenou bez DPH 3.691.000 Kč jako nejvhodnější nabídku na podlimitní veřejnou zakázku na dodávky s názvem Zabezpečení realizace systému slev a výhod v projektu Senior plus v Kraji Vysočina a uložila odboru sociálních věcí oznámit výsledek zadávacího řízení na uvedenou veřejnou zakázku všem dotčeným zájemcům a uchazečům a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy. Dne 20. 5. 2013 jsme od Centra pro regionální rozvoj ČR, pobočky pro NUTS II Jihovýchod obdrželi sdělení, že podklady (dokumentace o zakázce) jsou v souladu s podmínkami Programu a kraj jako příjemce podpory může uzavřít smlouvu s dodavatelem. Smlouva na realizaci zakázky byla uzavřena téhož dne.
Předmětem plnění, které se dodavatel dle této smlouvy zavázal kraji dodat, je mimo jiné zřízení a provoz Senior Pointu. Jedná se o otevření a zajištění provozu Senior Pointu - (kamenného) informačního centra pro seniory k problematice aktivního stárnutí a karty výhod v krajském městě Jihlava po dobu trvání projektu. V Senior Pointu budou zajištěny zejména tyto činnosti:
* přímý osobní kontakt s veřejností - informace o projektu, přijímání registrací do systému, propagace možností využívání výhod v Kraji Vysočina a Dolním Rakousku, kompletní informační služby systému výhod pro seniory;
* základní poradenství pro seniory např. z oblasti bezpečnosti, zdravotnictví a sociální péče (kontakt na zdravotní a sociální služby), dědického řízení, bytové problematiky, prevence, volnočasových aktivit (nabídka kurzů, školení, dotazy na možnou výpomoc atd.);
* poskytování těchto služeb bude zajištěno ve všech pracovních dnech (s výjimkou dnů čerpání celozávodní dovolené) nejméně 4 hodiny denně v rámci časového rozmezí od 8:00 - 17:00 hodin;
* zajištění komunikace s držiteli karet nebo poskytovateli slev.
Zahájení provozu Senior Pointu se předpokládá nejpozději do jednoho měsíce ode dne podpisu smlouvy. Prostory Senior Pointu mají být dle smlouvy zajištěny krajem, a to včetně úhrady případného nájemného. Dodavatel má hradit náklady za dodávku služeb a energií spojených s provozem Senior Pointu (elektrická energie, teplo, úklid atd.). Dále dodavatel zajistí materiální vybavení Senior Pointu odpovídající poskytovaným službám a požadavkům na důstojné a přátelské prostředí, a to minimálně v rozsahu: pracovní místo kontaktního pracovníka, stůl a židle pro setkávání a jednání s klienty, informační stojany pro letáky a propagační materiály nebo nástěnka, jednotné venkovní a vnitřní vizuální označení, splňující podmínky pro publicitu a dále bude obsahovat označení Senior Point, název projektu a logo Kraje Vysočina. Doporučené vybavení je: PC s přístupem na internet, psací potřeby, věšák, návštěvní kniha. Dodavatel zajistí doplňování informačních materiálů a pravidelný úklid prostor Senior Pointu.
V prostorách Senior Pointu má být seniorům po celou provozní dobu k dispozici minimálně jeden odborně vyškolený pracovník dodavatele, který seniorům bude schopen poskytovat informace o projektu, systému výhod pro seniory, aktivním stárnutí a také základní poradenství. Budou zde shromažďovány registrace do systému výhod pro seniory, dotazy a připomínky, bude zde probíhat i distribuce materiálů, určených pro seniory.
K zajištění provozování Senior Pointu dle smlouvy realizační tým projektu společně s dodavatelem hledal vhodné prostory. Na základě proběhlých jednání bylo jako nejvhodnější a zároveň pro kraj nejlevnější dočasné řešení vyhodnoceno zřízení Senior Pointu přímo v budově Krajského úřadu Kraje Vysočina. Jedná se o kancelář v budově D, 2. podlaží - kancelář D 2.08; podrobná dispozice viz plánek v materiálu RK-20-2013-52, př. 1. Za účelem možnosti zřízení a budoucího provozu Senior Pointu je vhodné smluvně ošetřit poskytnutí prostor pro jeho fungování krajem. Proto je třeba uzavřít smlouvu o výpůjčce se společností Sun Drive Communications s.r.o. Smlouva o výpůjčce se uzavírá na dobu určitou od 4. 6. 2013 do 31. 8. 2013 (výpůjčka na dobu kratší než 90 dnů ve smyslu § 18 odst. 3 zákona o krajích), poté bude rozhodnuto o dalším způsobu zajištění do konce doby realizace projektu.
Návrh řešení Odbor sociálních věcí navrhuje Radě Kraje Vysočina uzavřít smlouvu o výpůjčce se společností Sun Drive Communications s.r.o jako vypůjčitelem na užívání nebytových prostor a movitého majetku (základní kancelářské vybavení) dle materiálu RK-20-2013-52, př. 1. Provozní náklady spojené s užíváním kanceláře nebudou dodavateli účtovány, neboť jejich vyčíslení je poměrně komplikované - kancelář bude zároveň užívána zaměstnanci kraje.
Rozhodování o uzavírání smluv o výpůjčce je podle § 59 odst. 1 písm. l) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, vyhrazeno radě kraje. Tato pravomoc nebyla radou kraje podle § 59 odst. 4 zákona svěřena hejtmanovi kraje ani krajskému úřadu.
StanoviskaOddělení hospodářské správy souhlasí s navrženým řešením.
Návrh usneseníRada kraje
rozhoduje
uzavřít smlouvu o výpůjčce dle materiálu RK-20-2013-52, př. 1.
Odpovědnost odbor sociálních věcí
Termín 4. 6. 2013
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz