Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro zastupitelstvo čj. ZK-07-2015-03

ZK-07-2015-03.doc  ZK-07-2015-03pr01.xls  ZK-07-2015-03pr02.xls  ZK-07-2015-03pr03.doc
Číslo materiálu03
Číslo jednacíZK-07-2015-03
NázevInformace o činnosti krajského úřadu pro zastupitelstvo kraje
Zpracoval3 Informace o činnosti krajského úřadu pro zastupitelstvo kraje pro: jednání zastupitelstva kraje č. 7/2015 dne 15. 12. 2015 zpracovali: vedoucí odborů a samostatných oddělení, D. Frajová
Předkládá Z. Kadlec
Počet příloh
Popis problémuA) Informace týkající se počtu zaměstnanců kraje zařazených do krajského úřadu a organizační struktury úřadu:
Rada kraje v daném období neprojednávala změnu počtu zaměstnanců kraje zařazených do Krajského úřadu Kraje Vysočina. Naposledy se rada kraje zabývala stanovením počtu zaměstnanců kraje zařazených do Krajského úřadu Kraje Vysočina na svém zasedání konaném dne 10. 2. 2015. V souladu s ustanovením § 59 odst. 1 písm. b) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, stanovila počet zaměstnanců Kraje Vysočina zařazených do krajského úřadu k 1. 4. 2015 na 449 zaměstnanců (usnesení číslo 0240/05/2015 RK, RK-05-2015-31). Informace zazněla již na minulých jednáních Zastupitelstva Kraje Vysočina.

V daném období došlo k personální změně na pozicí vedoucího Oddělení hospodaření krajského školství Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Kraje Vysočina. Důvodem této změny byla potřeba obsazení této vedoucí pracovní pozice po ukončení pracovního poměru Mgr. Miroslava Pecha. Na uvedenou pracovní pozici bylo vyhlášeno výběrové řízení v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Na základě výsledků výběrového řízení jmenoval ředitel krajského úřadu k 1. 12. 2015 vedoucím oddělení hospodaření krajského školství Ing. Ondřeje Králíka.

Organizační struktura krajského úřadu uvedená v příloze č. 1 tohoto materiálu
(ZK-07-2015-03, př. 1) je dle stavu ke dni 1. 12. 2015. Tabulkových pracovních míst je na krajském úřadě ve sledovaném období 449, z toho obsazených k 1. 12. 2015 je 426 pracovních míst. Na obsazení ostatních 23 pracovních míst buď probíhají či proběhla výběrová řízení a čeká se na nástup zaměstnanců anebo jsou v přípravě jednání o vyhlášení výběrových řízení.

Uvedené informace jsou v souladu se stavem k odeslání údajů dne 27. 11. 2015.

Přehled okresů, z nichž jednotliví zaměstnanci přicházejí, je přílohou č. 2 tohoto materiálu (ZK-07-2015-03, př. 2).
Telefonní a e-mailové spojení na jednotlivá pracoviště, jejich umístění a organizační zařazení zaměstnanců do jednotlivých odborů je v aktuální verzi k dispozici na internetových stránkách Kraje Vysočina (aktivní odkaz: http://extranet.kr-vysocina.cz/telefon/index.php).


B) Informace týkající se činnosti krajského úřadu:
Textová informace o hlavních záležitostech zpracovávaných Krajským úřadem Kraje Vysočina za období od 10. 11. 2015 do 27. 11. 2015 s výhledem do 15. 12. 2015 je přílohou č. 3 tohoto materiálu (ZK-07-2015-03, př. 3).
Návrh řešení Ředitel krajského úřadu navrhuje zastupitelstvu kraje, aby vzalo informaci o činnosti Krajského úřadu Kraje Vysočina za příslušné období na vědomí. Členové zastupitelstva mají možnost položit k informaci dotazy. Ta může být na jejich základě doplněna ústně přímo v průběhu zasedání zastupitelstva, komplikovanější dotazy budou zodpovězeny písemnou formou v rámci vyřizování interpelací.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníZastupitelstvo kraje
bere na vědomí
informaci o činnosti krajského úřadu.
Odpovědnost ředitel krajského úřadu
Termín 15. 12. 2015
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz