Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro zastupitelstvo čj. ZK-02-2014-65

ZK-02-2014-65.doc  ZK-02-2014-65pr01.doc
Číslo materiálu65
Číslo jednacíZK-02-2014-65
NázevOdůvodnění veřejných zakázek zadávaných v rámci projektu Transformace Ústavu sociální péče pro mentálně postižené Těchobuz
Zpracoval J. Tvrzová
Předkládá L. Joukl
Počet příloh
Popis problémuJedná se o schválení odůvodnění veřejných zakázek na výběr dodavatele stavebních prací na akce zadávané v rámci projektu Transformace Ústavu sociální péče pro mentálně postižené Těchobuz .
Realizace projektu transformace pobytových zařízení sociální péče pro ÚSPMP Těchobuz, p.o. (dnes Domov Jeřabina, p.o.) představuje v letošním roce realizaci dvou samostatných dílčích projektů, a to Transformace ÚSPMP Těchobuz II. a Transformace ÚSPMP Těchobuz III. , které představují výstavbu celkem 12 objektů zadávaných v pěti zadávacích řízeních v celkové předpokládané hodnotě cca 109 600 tis. Kč bez DPH. Uvedená zadávací řízení spolu místně, věcně i časově souvisí a vzhledem k celkové výši předpokládané hodnoty pak vykazují znaky významné veřejné zakázky ve smyslu ustanovení § 16a písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozd. předpisů (dále jen ZVZ ). Zadavatel proto tuto skutečnost musí zohlednit při dalším postupu v zadávacím řízení a jednotlivé dílčí stavební akce zadávat jako podlimitní významné veřejné zakázky
Dle ust. § 156 odst. 5 ZVZ je podmínkou pro zahájení zadávacího řízení významné veřejné zakázky schválení Odůvodnění veřejné zakázky zastupitelstvem kraje. Odůvodnění vztahující se k dotčeným veřejným zakázkám, vypracované v souladu s vyhláškou č. 232/2012 Sb., o podrobnostech rozsahu odůvodnění účelnosti veřejné zakázky, je obsaženo v materiálu ZK-02-2014-65, př. 1. U zakázek se předpokládá spolufinancování z prostředků Integrovaného operačního programu v oblasti intervence 3.1 - Služby v oblasti sociální intervence. Schválení zahájení zadávacích řízení se předpokládá v dubnu tohoto roku.
Návrh řešení Předkladatel navrhuje Zastupitelstvu Kraje Vysočina schválit Odůvodnění veřejných zakázek Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Pelhřimov , Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Humpolec , Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Horní Cerekev , Transformace ÚSPMP Těchobuz III. - Starý Pelhřimov a Nový Rychnov a Transformace ÚSPMP Těchobuz III. - Počátky dle materiálu ZK-02-2014-65, př. 1.
Kompetence zastupitelstva kraje vyplývá z ust. § 156 odst. 5 ZVZ, podle něhož je kraj jako veřejný zadavatel povinen předložit odůvodnění významné veřejné zakázky ke schválení zastupitelstvu. Schválení odůvodnění zastupitelstvem je podmínkou pro zahájení zadávacího řízení.
StanoviskaRada Kraje Vysočina na svém jednání dne 11. 3. 2014 usnesením 0409/09/2014/RK doporučila Zastupitelstvu Kraje Vysočina přijmout návrh usnesení.
Stanovisko OSV: OSV souhlasí s návrhem usnesení.
Návrh usneseníZastupitelstvo kraje
schvaluje
odůvodnění veřejných zakázek:
- Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Pelhřimov ,
- Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Humpolec ,
- Transformace ÚSPMP Těchobuz II. - Horní Cerekev ,
- Transformace ÚSPMP Těchobuz III. - Starý Pelhřimov a Nový Rychnov a
- Transformace ÚSPMP Těchobuz III. - Počátky
dle materiálu ZK-02-2014-65, př. 1.
Odpovědnost odbor majetkový
Termín 1. 4. 2014
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz