Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-33-2006-18

RK-33-2006-18.doc
Číslo materiálu18
Číslo jednacíRK-33-2006-18
NázevVeřejná zakázka na služby "Provedení procesně-organizačního auditu na všech odborech Krajského úřadu kraje Vysočina"
Zpracoval E. Janoušková
Předkládá E. Janoušková
Počet příloh
Popis problémuOdbor interního auditu a odbor majetkový zrealizovaly veřejnou zakázku na akci "Provedení procesně-organizačního auditu na všech odborech Krajského úřadu kraje Vysočina", která je součástí projektu "Partnerství pro Vysočinu", kofinancovaného ze zdrojů strukturálních fondů. Zakázka byla realizována formou podlimitní veřejné zakázky na služby zadané ve zjednodušeném podlimitním řízení dle ustanovení § 25 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen zákona), v souladu s Pravidly Rady kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách kraje Vysočina a příspěvkových organizací zřizovaných krajem Vysočina, na základě zadávacích podmínek pro předložení nabídek a jmenování komise pro posouzení a hodnocení nabídek. Rada kraje Vysočina usnesením č. 1079/22/2006/RK m. j. jmenovala hodnotící komisi, kterou zároveň pověřila plněním funkce komise pro otevírání obálek a funkcí posouzení kvalifikací. Zadávací řízení bylo zahájeno výzvou k podání odeslanou dne 26. 7. 2006, osloveno bylo 7 dodavatelů. Do konce lhůty pro podání nabídek, stanovené zadavatelem na 1. 9. 2006 ve 12.00 hod., podalo své nabídky jedenáct uchazečů o veřejnou zakázku, z toho 6 oslovených a pět, kteří podali nabídku na základě zveřejnění výzvy na webových stránkách kraje Vysočina.
První jednání hodnotící komise se uskutečnilo dne 12. 9. 2006. Hodnotící komise zahájila svoji činnost ustanovením předsedy a místopředsedy a poté přistoupila za účasti pověřených zástupců uchazečů (celkem 4) k otevírání obálek a kontrole nabídek v souladu s § 71 zákona. Účastníci otevírání obálek byli seznámeni s údaji stanovenými zákonem. Komise konstatovala, že všechny nabídky jsou úplné a vyhovují požadavkům § 71 odst. 8 zákona.
O otevírání obálek byl pořízen Protokol o otevírání obálek s nabídkami (RK-33-2006-18, př. 1). Komise následně posoudila kvalifikace uchazečů podle kritérií stanovených zadávacími podmínkami. Komise konstatovala, že dva uchazeči kvalifikaci nesplňují a v souladu s ustanovením § 60 zákona jsou z hodnocení vyloučeni, u dvou uchazečů je nezbytné požadovat v souladu s ustanovením § 59 odst. 4 zákona objasnění dokladů předložených k prokázání ekonomických a finančních a technických kvalifikačních předpokladů. Na základě výzvy k podání vysvětlení jeden uchazeč podal vysvětlení, které bylo posouzeno jako dostatečné. Doplnění druhého uchazeče neprokázalo splnění kvalifikace, a uchazeč byl proto vyloučen z další účasti v zadávacím řízení.
Dva vyloučení uchazeči podali v souladu s § 110 zákona námitku proti vyloučení. Námitkám jednoho uchazeče bylo vyhověno, námitkám druhého uchazeče pro jejich neoprávněnost nebylo vyhověno. Rozhodnutí o námitkách bylo uchazečům odesláno v zákonné 10 denní lhůtě.
Hodnotící komise byla dne 1. 11. 2006 na svém druhém jednání seznámena s výsledky posouzení kvalifikace a poté přistoupila k posouzení a hodnocení nabídek. Komise konstatovala, že všechny posuzované nabídky splnily zákonné požadavky a požadavky zadávacích podmínek, žádná nabídka neobsahovala mimořádně nízkou cenu, u žádné nabídky nebyly shledány nejasnosti vyžadující písemné vysvětlení. Vyhodnocení nabídek proběhlo podle stanoveného hodnotícího kritéria, kterým byla nejnižší nabídková cena. Z posouzení a hodnocení nabídek komise pořídila Zprávu o posouzení a hodnocení nabídek (materiál RK-33-2006-18, př. 2), v níž je uvedeno pořadí jednotlivých nabídek.
Návrh řešení Kritériem stanoveným zadavatelem pro hodnocení předložených nabídek byla výše nabídkové ceny. Odbor interního auditu navrhuje přidělit veřejnou zakázku uchazeči INVENTIO CONSULTING, s.r.o., Nádražní 16, 702 00 Ostrava, který předložil nabídku s nejnižší nabídkovou cenou ve výši Kč 1 600 000,- bez DPH. Pořadí nabídek je uvedeno ve Zprávě o posouzení a hodnocení nabídek (materiál RK-33-2006-18, př.2). Návrh usnesení předpokládá rozhodnout o přidělení veřejné zakázky v souladu se závěry hodnotící komise.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
rozhoduje
přidělit veřejnou zakázku na služby "Provedení procesně-organizačního auditu na všech odborech Krajského úřadu kraje Vysočina" uchazeči INVENTIO CONSULTING, s. r. o.,
IČ 258 59 692 se sídlem Nádražní 16, 702 00 Ostrava;
ukládá
Odboru interního auditu Krajského úřadu kraje Vysočina zajistit oznámení výsledků veřejné zakázky uchazečům, kteří podali nabídky, a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy o dílo.
Odpovědnost odbor interního auditu
Termín 30. 11. 2006
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz