RK-04-2016-29.doc | |
Číslo materiálu | 29 |
Číslo jednací | RK-04-2016-29 |
Název | Návrh na provedení rozpočtového opatření na kapitole Evropské projekty - doplatek grantu poskytnutého za účelem realizace projektu Schools as learning institutions |
Zpracoval | J. Hadravová, D. Voborská |
Předkládá | K. Ubr |
Počet příloh | |
Popis problému | Materiál řeší přijetí doplatku grantu poskytnutého za účelem realizace projektu Schools as learning institutions , období čerpání grantu bylo od 1. 8. 2013 do 31. 7. 2015. V souladu s grantovou smlouvou uzavřenou s Národní agenturou pro evropské vzdělávací programy, která byla projednána na jednání Zastupitelstva Kraje Vysočina dne 17. 9. 2013 usnesením č. 0411/05/2013/RK, a se schválenou závěrečnou zprávou projednanou na jednání Rady Kraje Vysočina dne 29. 9. 2015 usnesením č. 1753/28/2015/RK, byl Kraji Vysočina zaslán doplatek grantu ve výši 85 008,56 Kč určený k financování projektu. Tyto finanční prostředky je potřebné přijmout do rozpočtu Kraje Vysočina. |
Návrh řešení | OŠMS předkládá radě kraje návrh rozpočtového opatření na kapitole Evropské projekty spočívající ve zvýšení rozpočtu zvláštního účtu Partnerství TAM o přijaté finanční prostředky ve výši 85 008,56 Kč. |
Stanoviska | Ekonomický odbor: Usnesením 1546/32/2007/RK svěřila rada kraje Krajskému úřadu Kraje Vysočina, ekonomickému odboru, rozhodování ve věci nabytí peněz v souladu s § 59 odst. 2 písm. e) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Ekonomický odbor rozhoduje o nabytí finančních prostředků ve výši 85 008,56 Kč, které byly připsány na zvláštní účet Partnerství TAM dne 18. 1. 2016. Ekonomický odbor souhlasí s návrhem usnesení. |
Návrh usnesení | Rada kraje schvaluje rozpočtové opatření na kapitole Evropské projekty spočívající ve zvýšení rozpočtu zvláštního účtu Partnerství TAM o přijaté finanční prostředky ve výši 85 008,56 Kč určené k financování projektu Schools as learning institutions . |
Odpovědnost | odbor školství, mládeže a sportu, ekonomický odbor |
Termín | 29. 2. 2016 |