Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-15-2013-23

RK-15-2013-23.doc  RK-15-2013-23pr01.doc  RK-15-2013-23pr02.doc  RK-15-2013-23pr03.doc  RK-15-2013-23pr04.doc  RK-15-2013-23pr05.doc  RK-15-2013-23pr06.doc
Číslo materiálu23
Číslo jednacíRK-15-2013-23
NázevDodání a instalace informačních kiosků - výběr dodavatele
Zpracoval A. Prokešová
Předkládá K. Lisá
Počet příloh
Popis problémuJedná se o výběr dodavatele v rámci podlimitní veřejné zakázky na dodávky, zadávané dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon ) ve zjednodušeném podlimitním řízení, s názvem Dodání a instalace informačních kiosků . Předmětem této veřejné zakázky je dodání 40 ks podlahových a 7 ks nástěnných informačních kiosků dle požadavků a za podmínek stanovených ve výzvě veřejné zakázky. Tato aktivita je realizována v rámci projektu Muzea a galerie na Vysočině on-line - CZ.1.11/2.2.00/06.00938.
Vzhledem k předpokládané hodnotě veřejné zakázky ve výši 3 767 899 Kč bez DPH rozhodl hejtman kraje dne 24. 1. 2013 o zahájení zadávacího řízení a druhu zadávacího řízení na výše uvedenou veřejnou zakázku. Hejtman kraje dále jmenoval členy hodnotící komise a jejich náhradníky, které tímto pověřil plněním funkce posouzení a hodnocení nabídek a současně plněním funkce komise pro otevírání obálek. Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na internetovém profilu zadavatele, jehož adresa byla uveřejněna v informačním systému veřejné správy. Lhůta pro podání nabídek byla stanovena v termínu do 18. 2. 2013 do 14:00 hod. Nabídku na veřejnou zakázku ve stanovené lhůtě podali 4 uchazeči.
Dne 18. 2. 2013 ve 14:00 hod. proběhlo první jednání hodnotící komise, na kterém byly otevřeny řádně doručené obálky a byla posouzena kvalifikace uchazečů. Hodnotící komise se shodla, že uchazeč, který neprokázal splnění kvalifikace, bude vyzván k písemnému doplnění kvalifikace. Termín pro doručení písemného doplnění kvalifikace byl stanoven ve lhůtě do 27. 2. 2013. O průběhu prvního jednání hodnotící komise byl sepsán Protokol o prvním jednání hodnotící komise, jenž je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 1.
Dne 28. 2. 2013 proběhlo druhé jednání hodnotící komise, na kterém bylo posouzeno písemné doplnění kvalifikace obdržené od vyzvaného uchazeče. Na základě tohoto posouzení hodnotící komise dospěla k závěru, že vyzvaný uchazeč prokázal požadavky na splnění kvalifikace a žádný uchazeč tedy nebyl vyloučen z účasti v zadávacím řízení. Následně hodnotící komise přistoupila na tomto jednání k posuzování nabídek z hlediska splnění zákonných požadavků a z hlediska splnění požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách a konstatovala, že všechny posuzované nabídky vymezené podmínky splňují a žádná z nich není nepřijatelnou nabídkou. Dále hodnotící komise konstatovala, že dva uchazeči předložili ve své nabídce prohlášení a potvrzení Úřadu práce ČR k prokázání dodavatele zaměstnávajícího osoby se zdravotním postižením, pro kterého je dle zákona při hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny snížená o 15 %. Potvrzení Úřadu práce ČR předložené jedním z těchto dvou uchazečů však neprokazovalo tuto skutečnost v souladu s ustanovením zákona, hodnotící komise se proto shodla, že tento uchazeč bude vyzván k předložení potvrzení Úřadu práce ČR potvrzujícího, že uchazeč splňoval podmínky dle zákona. Termín pro doručení upřesňující písemné informace byl stanoven ve lhůtě do 7. 3. 2013. O průběhu druhého jednání byl sepsán Protokol o druhém jednání hodnotící komise, jenž je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 2.
Dne 8. 3. 2013 proběhlo třetí jednání hodnotící komise, na kterém bylo posouzeno předložené upřesňující potvrzení Úřadu práce ČR. Na základě tohoto posouzení hodnotící komise dospěla k závěru, že vyzvaný uchazeč prokázal stanoveným způsobem dle zákona skutečnost, že při hodnocení jeho nabídky je rozhodná nabídková cena snížená o 15 %. Hodnotící komise následně provedla hodnocení všech 4 nabídek a dospěla k výsledku hodnocení nabídek a finálnímu pořadí nabídek. Protokol o třetím jednání hodnotící komise je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 3.
Jelikož je plnění této veřejné zakázky pořizováno v rámci realizace projektu spolufinancovaného z ROP NUTS 2 Jihovýchod, je povinností příjemce dotace předložit dokumentaci veřejné zakázky ke kontrole poskytovateli dotace před uzavřením smlouvy. Zadavatel poskytnul ke kontrole dokumentaci ve fázi před rozhodnutím rady kraje o výběru nejvhodnější nabídky a z výsledku této kontroly vyplynula potřeba doplnění posouzení nabídek. Z toho důvodu se dne 3. 4. 2013 znovu sešla hodnotící komise na svém čtvrtém jednání a na základě výsledků jejího jednání byli zadavatelem vyzváni dva uchazeči k doplnění dokladů dle § 68 odst. 3 zákona, a to ve lhůtě do 3 pracovních dnů od doručení žádosti. Dne 10. 4. 2013 proběhlo páté jednání hodnotící komise, v rámci něhož bylo konstatováno, že oba vyzvaní uchazeči řádně doplnili požadované doklady a následně hodnotící komise přistoupila k novému hodnocení nabídek, při kterém komise konstatovala, že výsledné pořadí nabídek zůstalo shodné jako při hodnocení nabídek provedeném v rámci třetího jednání hodnotící komise. Protokol o třetím jednání hodnotící komise je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 4, protokol o čtvrtém jednání hodnotící komise je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 5 a rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky je obsahem materiálu RK-15-2013-23, př. 6.
Návrh řešení Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Krajského úřadu Kraje Vysočina navrhuje Radě Kraje Vysočina schválit pořadí nabídek na veřejnou zakázku dle materiálu RK-15-2013-23, př. 5, rozhodnout o výběru dodavatele v souladu se závěry hodnotící komise a přidělit veřejnou zakázku na dodávky a instalaci informačních kiosků uchazeči uvedenému v materiálu RK-15-2013-23, př. 6.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
schvaluje
pořadí nabídek na veřejnou zakázku na dodávky s názvem Dodání a instalace informačních kiosků dle materiálu RK-15-2013-23, př. 5;
rozhoduje
zadat veřejnou zakázku na dodávky s názvem Dodání a instalace informačních kiosků uchazeči uvedeném v materiálu RK-15-2013-23, př. 6;
ukládá
odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu zajistit oznámení výsledků veřejné zakázky uchazečům, kteří podali nabídky a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření kupní smlouvy.
Odpovědnost OKPPCR
Termín 31. 5. 2013
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz