Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Alena Vokurková |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor personální a hospodářské správy |
Oddělení: | oddělení provozně ekonomické a spisové služby |
Funkční místo: | úředník na úseku provozně ekonomickém 03 |
Kancelář, budova: | 1.08 A, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje výkon agendy příkazových bloků, vede jejich evidenci a výkaznictví
- zajišťuje pokladní službu,
- vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy dle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů
- zajišťuje výkon agendy cestovních náhrad, provádí likvidaci a kontrolu cestovních dokladů a výpočet cestovních náhrad při pracovních cestách zaměstnanců kraje, členů zastupitelstva kraje, členů výborů a komisí orgánů kraje
- zajišťuje ověřování shody opisu nebo kopie s listinou (vidimace) a ověřování pravosti podpisu (legalizace) dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů.
- zajišťuje konverzi dokumentů v souladu s ustanovením zákona č. 300/2008, Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
- zajišťuje činnost kontaktního místa veřejné správy Czech POINT
- provádí identifikaci ve smyslu § 10 zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
2. Další kompetence
- provádí samostatnou práci na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů
- zajišťuje kontrolu cestovních příkazů, provádí zpracování vyúčtování v systému elektronických formulářů, včetně tvorby podkladu pro výplatu cestovních náhrad
- zajišťuje konverzi dokumentů z moci úřední pro činnost orgánů kraje
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- zajišťuje pokladní operace v české i cizích měnách, zpracovává pokladní doklady, vede pokladní knihy a další dokumenty
- zajišťuje dodávku a distribuci dárkových poukázek a poukázek pro účely čerpání benefitů osobního konta zaměstnanců kraje
- provádí předběžnou, průběžnou nebo následnou finanční kontrolu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a dle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z pracovního zařazení
- zajišťuje dodávku stravovacích poukázek a jejich následný prodej zaměstnancům kraje, sleduje nároky čerpání stravovacích poukázek v souladu s vnitřním předpisem
- provádí návrh rozpočtového krytí faktur, provádí posouzení oprávněnosti výdaje každé faktury v souladu s objednávkou nebo smlouvou, posouzení každé faktury z hlediska nároku na odpočet DPH
- sleduje vývoj čerpání položek rozpočtu, zajišťuje tvorbu limitovaných příslibů dle položek rozpočtu
- zpracovává účetní doklady, účetní knihy a ostatní dokumenty pro automatizované zpracování účetnictví
- vede účetnictví o pokladních operacích
- provádí dokladovou inventarizaci k účtům, o kterých účtuje
- spolupracuje při poskytování informací potřebných k sestavení závěrečného účtu kraje
- pracovníci pověření ředitelem úřadu vykonávat řídící kontrolu podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, na pozici hlavní účetní