Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Iveta Tlačbabová |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor regionálního rozvoje |
Oddělení: | oddělení grantových programů |
Funkční místo: | úředník na úseku grantových programů se zaměřením na administraci grantových programů 04 |
Kancelář, budova: | 3.06 E, Ke Skalce 5907/47, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje přípravu podkladů pro zpracování a předkládání průběžného a závěrečného vypořádání přiznaných podpor na realizaci globálních grantů kraje, přípravu podkladů pro zpracování průběžných a závěrečných zpráv projektů, monitorování a kontrola čerpání prostředků jednotlivých projektů v rámci grantových programů EU.
- provádí kontrolu ex-ante, interim a ex-post projektů
- zajišťuje styk se žadateli o finanční podporu EU a příjemci finanční podpory EU
- zajišťuje administraci žádostí o platbu
- uchovává veškerou dokumentaci o provádění pomoci z ESIF v souladu s právními předpisy EU a ČR
- zajišťuje přípravu podkladů pro zpracování a předkládání průběžného a závěrečného vypořádání přiznaných podpor na realizaci projektu kotlíkových dotací
- podílí se na činnostech spojených s implementací a administrací kotlíkových dotací v rámci OP ŽP
- provádí konzultační a poradenskou činnost v oblasti čerpání prostředků z finančních zdrojů ESIF v oblasti životního prostředí ve vztahu k možnostem čerpání finančních zdrojů v rámci kotlíkových dotací
- zajišťuje příjem žádostí o platbu od příjemců podpory na projekty realizované v rámci globálních grantů strukturálních fondů EU nebo jiných programů, shromažďování a ověřování účetních dokladů od příjemců podpory, jejich archivaci, přípravu podkladů pro odeslání žádostí o platbu za globální granty kraje, sledování čerpání dle stanovených rozpočtů jednotlivých projektů.
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- příjem a administrace žádostí o platbu
- ověřování finanční stránky, průběžných a závěrečných zpráv jednotlivých projektů
- provedení interim kontroly, finanční stránky kontroly (kontrola uskutečněných výdajů) a zpracování protokolu z kontroly interim na místě
- provádění předběžné, průběžné nebo následné finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a dle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z pracovního zařazení
- zajištění administrace grantových schémat kraje (příjem projektových žádostí, kontrola formálních náležitostí)
- studium dokumentace řídících a zprostředkujících orgánů programů a příslušné legislativy ČR a EU
- zajišťuje administraci projektu Kotlíkové dotace v Kraji Vysočina pro nízkopříjmové domácnosti CZ.05.01.02/03/22_001/0000005 na 100% úvazku