Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Jitka Svatošová |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor sekretariátu hejtmana |
Oddělení: | oddělení tiskové |
Funkční místo: | vedoucí oddělení tiskového |
Kancelář, budova: | 2.23 A, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- účastní se pracovních jednání hejtmana, připravuje z těchto jednání podklady pro následnou publicitu kraje (např. tiskové zprávy)
- podílí se na přípravě denních rozvrhů práce a podkladů pro pracovní jednání hejtmana kraje a členů rady kraje
- připravuje podklady pro veřejná vystoupení hejtmana a členů rady kraje
- organizuje a zajišťuje pracovní, propagační a společenské akce i mimo budovu úřadu, spolupracuje na prezentacích kraje na akcích, které jsou podporovány v rámci dotačních titulů kraje
- zajišťuje agendu zpracování výsledků anket, aktualizaci databází,
- spolupracuje se všemi sdělovacími prostředky a médii a poskytuje jim aktuální informace o výsledcích jednání orgánů kraje formou rozesílaných tiskových zpráv
- poskytuje veřejnosti informace o činnosti úřadu a zastupitelstva kraje, o záměrech a schválených koncepcích orgánů kraje
- navrhuje a realizuje informační politiku pro komunikaci s organizacemi a občany kraje
- připravuje, organizuje a zajišťuje tiskové konference členů zastupitelstva kraje a úřadu
- koncepčně řídí a kontroluje informační politiku kraje
- zajišťuje pořizování a vedení fotoarchivu souvisejícího s aktivitami hejtmana, kraje i krajského úřadu
- provádí podrobnou analýzu monitoringu tisku, průběžně hledá příležitosti a ohrožení v mediální komunikaci členů rady kraje
- zodpovídá za tvorbu a aktualizaci informací na internetových stránkách kraje, a to ve spolupráci s dalšími odbory krajského úřadu
- zajišťuje a řídí krizovou komunikaci kraje
- zajišťuje agendu zpracování dílčích statistických analýz,
- připravuje písemné podklady pro publicistickou činnost spojenou s funkcí hejtmana (úvodní slova, články, prezidiální dopisy, záštity)
- zajišťuje agendu vydání periodických tiskovin kraje, jejich zpracování, kontrolu distribuce, činnost redakční rady a komunikaci se subdodavateli
2. Další kompetence
- samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů, textových editorů a interních informačních nástrojů a systémů úřadu
- provádí finanční kontrolu podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a podle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu. Předběžnou, průběžnou a následnou finanční kontrolu provádí v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z jejího pracovního zařazení
- vytváření a realizace projektů a programů informování a prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů