Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Ivana Šteklová |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor sekretariátu hejtmana |
Oddělení: | |
Funkční místo: | vedoucí odboru sekretariátu hejtmana |
Kancelář, budova: | 2.28 A, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- eviduje čerpání příslušných provozních a kapitálových výdajů v rozpočtu kraje,
- zajišťuje pořizování a vedení fotoarchivu souvisejícícho s aktivitami kraje i krajského úřadu
- realizuje tvorbu a aktualizaci informací na internetových stránkách kraje, a to samostatně i ve spolupráci s dalšími odbory krajského úřadu
- koordinuje problematiku bezpečnosti (fyzické i informační) členů zastupitelstva kraje
- podílí se na přípravě právních předpisů kraje na svěřeném úseku
- plní povinnosti vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu svěřené působnosti
- připravuje podklady pro veřejná vystoupení hejtmana a členů rady kraje
- připravuje písemné podklady pro publicistickou činnost spojenou s funkcí hejtmana (úvodní slova, články, prezidiální dopisy, záštity)
- organizuje a zajišťuje pracovní, propagační a společenské akce i mimo budovu úřadu, spolupracuje na prezentacích kraje na akcích, které jsou podporovány v rámci dotačních titulů kraje
- poskytuje metodickou pomoc obcím a dalším subjektům veřejné správy v kraji v oblasti působnosti odboru sekretariátu hejtmana
- zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na svěřeném úseku
- provádí rozbory (analýzy) organizačního uspořádání, dělby činností a toku informací v procesech úřadů statutárních měst a krajů, včetně návrhů na jejich optimalizaci
- poskytuje veřejnosti informace o činnosti úřadu a zastupitelstva kraje, o záměrech a schválených koncepcích orgánů kraje
- zajišťuje protokolární záležitosti členů rady kraje
- koncepčně řídí a kontroluje informační politiku kraje
- připravuje řešení dotazů, připomínek a námětů členů zastupitelstva kraje, koordinuje vyřízení námětů z diskusních vystoupení na zasedání zastupitelstva kraje
- zajišťuje a řídí krizovou komunikaci kraje
- zajišťuje právní agendu odboru
- zodpovídá za přidělování ISBN publikacím vydávaných krajem
- plní úkoly odboru sekretariátu hejtmana související s výkonem funkce hejtmana kraje, náměstků hejtmana kraje a úkoly související s činností zastupitelstva kraje, rady kraje, výborů zastupitelstva kraje a komisí rady kraje,
- připravuje vedoucímu odboru sekretariátu hejtmana denní rozvrh práce, organizuje a zajišťuje přijetí návštěv u vedoucího odboru,
- zajišťuje agendu administrace a rozdělování korespondence odboru sekretariátu hejtmana,
- zajišťuje agendu zpracování výsledků anket, aktualizaci databází,
- eviduje žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu svěřené působnosti
- zajišťuje finanční kontrolu a analyticky sleduje vybrané položky rozpočtu kraje
- zajišťuje poskytnutí první pomoci na pracovišti úřadu, Žižkova 57, Jihlava
- samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů, textových editorů a interních informačních nástrojů a systémů úřadu
- provádění předběžné nebo průběžné finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a dle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z pracovního zařazení
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- připravuje hejtmanovi kraje a členům rady kraje denní rozvrhy jejich práce, podklady pro pracovní jednání, organizuje a zajišťuje přijetí návštěv
- zajišťuje občerstvení pro zasedání rady kraje, zastupitelstva kraje a pro akce pořádané odborem sekretariátu hejtmana
- zajišťuje agendu zpracování dílčích statistických analýz,
- zajišťuje administraci dotačních programů v oblasti VIP akcí
- řeší pojistné události, a to dle věcné zodpovědnosti za danou oblast
- plní úkoly krajského úřadu podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o střetu zájmů“) ve vztahu ke členům zastupitelstva kraje, kteří jsou veřejnými funkcionáři podle zákona o střetu zájmů
2. Další kompetence
- zajišťuje agendu přípravy zahraničních prezentací
- zajišťuje činnosti odboru sekretariátu hejtmana dle příkazu ředitelky č. 10/2007 - postup při pořizování většího množství kopií písemností
- organizuje a zajišťuje jednání poradních orgánů rady kraje a zastupitelstva kraje, zpracovává zápisy z jednání, soustřeďuje podkladové materiály, zpracovává usnesení a zajišťuje jejich rozeslání
- zajišťuje školení zaměstnancům odboru o právních a ostatních předpisech k zajištění bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a k zajištění požární ochrany
- řídí a kontroluje činnost odboru sekretariátu hejtmana
- komplexně zpracovává návrhy hlavních směrů sociálního rozvoje kraje, potřeby informací a bezpečnosti