Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Jarmila Rytychová |
---|---|
Sekce: | Sekce pro službu veřejnosti |
Odbor: | odbor zdravotnictví |
Oddělení: | oddělení zdravotní péče |
Funkční místo: | úředník na úseku řízení a metodického vedení příspěvkových organizací v oblasti zdravotnictví |
Kancelář, budova: | 3.07 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- provádí systémové analýzy složitých procesů, analýzy a projektování bází dat, zajišťuje realizaci projektů automatického zpracování dat, a to zejména s využitím datového skladu
- zajišťuje koordinaci řízení příspěvkových organizací zřizovaných krajem v oblasti zdravotnictví (dále jen „PO“) a vede kompletní agendu vůči nim vykonávaných zřizovatelských činností, zejména v oblastech: - definice rozsahu, obsahu a způsobu poskytování veřejných služeb prostřednictvím PO, - formulace mise (poslání) jednotlivých PO, definice hlavní činnosti a činností doplňkových příp. komerčně orientovaných, - spolupráce na formulaci vizí, strategických cílů a hlavních úkolů PO, - spolupráce na tvorbě základních dokumentů PO (zřizovací listiny, organizační řády, ...) a na vybraných interních předpisech PO, - spolupráce na standardizaci výkaznictví PO a na standardizaci vybraných základních procesů a postupů, spolupracuje na tvorbě přehledů a analýz, zajišťuje sběr, třídění, ukládání a další zpracování tím generovaných dat, - spolupracuje na plánování vybraných ukazatelů PO (kapacitních, organizačních, personálních, mzdových, ekonomických, věcného vybavení atd.) v krátkodobém a střednědobém horizontu, - vytváří podklady pro standardizované hodnocení činnosti jednotlivých PO a jejich výkonnosti, - spolupracuje na agendě společných nákupů vybraných komodit pro PO příp. pro PO, ostatní organizace zřizované krajem a kraj,
- zajišťuje plnění povinností dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, ve vztahu k poskytovatelům zdravotních služeb zřizovaných krajem včetně přípravy a aktualizace zřizovacích listin
- zajišťuje koncepční a rozvojové práce v oblasti samosprávy, zejména v technické a investiční oblasti
- rozpracovává řídící akty (usnesení rady kraje) a metodické pokyny zřizovatele do jednotlivých procesů tak, aby byly přímo aplikovatelné pro poskytovatele zdravotních služeb zřizované krajem, vytváří podklady a vyhodnocení potřeb v technické oblasti zdravotnických zařízení.
- zajišťuje metodickou pomoc poskytovatelům zdravotních služeb,
- zpracovává přehledy a analýzy o stavu ekonomiky poskytovatelů zdravotních služeb zřizovaných krajem, vyhodnocuje výsledky a problémy a předkládá návrhy na opatření, spolupracuje při evidenci spotřeby léků a SZM, movitého majetku v návaznosti na účetnictví, sleduje čerpání rozpočtu.
- podílí se na vytváření kritérií a modelů hodnocení efektivnosti hospodaření zejména v oblasti příspěvkových organizací.
- vytváří podklady pro standardizované hodnocení činnosti jednotlivých příspěvkových organizací a jejich výkonnosti.
- zajišťuje kompletní administraci Portálu PO, komunikace s PO.
- připravuje podklady pro zřizovatelské odbory a spolupracuje na výstupech.
- zpracovává ad-hoc analýzy na vyžádání.
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- v případě nepřítomnosti zastupuje referenta 1.01.12 v oblasti spisové služby, docházky a hepldesku
- vytváří podklady a vyhodnocení potřeb v technické oblasti zdravotnických zařízení
- zajišťuje objednávky pro odbor zdravotnictví
- zajišťuje podporu v IT v rámci odboru zdravotnictví včetně správy webu
- zajišťuje správu a aktualizaci IS NEOS, komunikuje s dodavateli a nemocnicemi v návaznosti na tento IS