Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Martin Pospíchal |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor personální a hospodářské správy |
Oddělení: | oddělení správy budov a autoprovozu |
Funkční místo: | zaměstnanec na úseku správy budov 02 |
Kancelář, budova: | 0.15 C, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje technickou správu a údržbu budov a prostranství, ve kterých jsou umístěna pracoviště krajského úřadu
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- zajišťuje technickou správu a údržbu budovy B (mimo podzemní garáže) a budovy C, sídla kraje, Žižkova 57 Jihlava, budov Seifertova 24 a 26 Jihlava
- zajišťuje harmonogram provozních kontrol a revizí technických zařízení, včetně vedení příslušné dokumentace u budov svěřených do správy
- zajišťuje správu majetku v objektech pracovišť krajského úřadu, včetně průběžné kontroly stavu
- zajišťuje venkovní úklid v prostoru nádvoří sídla kraje Žižkova 57 Jihlava a venkovní úklid kolemn budov Seifertova 24 a 26 Jihlava
- zajišťuje správu dílny a efektivní využívání jejího vybavení
- provádí přípravy zasedacích místností v budově B, Žižkova 57; technická součinnost pro vybavení místností inventářem, zajištění stolů na občerstvení, kontrola osvětlení, vytápění, vzduchotechniky v prostorách jednání
- provádí stěhování kancelářského vybavení v rámci pracovišť krajského úřadu
- provádí kontroly třídění a zajišťuje svoz tříděného odpadu
- provádí kontroly kotelen a strojoven; včetně zápisu do provozního deníku
- provádí operativní odstraňování zjištěných závad, údržbářské práce a opravy
- provádí aktualizaci orientačního systému v budovách
- v případě mimořádných nebo havarijních situací v budovách s pracovišti krajského úřadu provádí potřebné činnosti a poskytuje součinnost k odstranění následků a škod, a to i mimo pracovní dobu
- provádí prohlídky svěřených objektů – vnější i vnitřní, odstraňování zjištěných závad nebo oznamuje vedoucímu oddělení správy budov návrhy na zajištění způsobu opravy, na řešení havarijních situací
- provádí kontroly dieselagregátu včetně zkoušky chodu; zápis do provozního deníku, doplnění PHM
- provádí odečty spotřeby energií v jednotlivých objektech
- provádí kontroly užívání parkovacích ploch
- provádí údržbu zeleně v sídle kraje
- zajišťuje plánování oprav technologií, sleduje životnosti zařízení
- zajišťuje součinnost s odbornými pracovníky při provádění pravidelných revizí a kontrol technických, elektrických zařízení
- řídí služební vozidla v souvislosti s údržbou
- zastupuje další zaměstnance v oblasti údržby po dobu jejich nepřítomnosti
- poskytuje vzájemná součinnost a pomoc při výkonu prací údržby
- poskytuje součinnosti při organizování a zajišťování konferencí, PR a jiných akcích pořádaných Krajem Vysočina organizovaných odborem sekretariátu hejtmana či jiným (resortním) odborem (doprava a stěhování materiálu, tiskovin, propagačních předmětů, příprava a provoz stánků, …)