Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Pavla Pojerová |
---|---|
Sekce: | Sekce pro službu veřejnosti |
Odbor: | odbor sociálních věcí |
Oddělení: | oddělení sociálních služeb |
Funkční místo: | finanční manažer |
Kancelář, budova: | 2.11 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje úkoly spojené s čerpáním strukturálních fondů Evropské unie
- zajišťuje úkoly spojené s realizací individuálního projektu "Podpora vybraných sociálních služeb na území kraje Vysočina - individuální projekt"
- koordinuje přípravu a realizaci evropských projektů na úseku sociálních služeb
- spolupracuje s odborem ekonomickým a odborem majetkovým při řešení ekonomických záležitostí
- zajišťuje zpracování podkladových materiálů pro rozhodování orgánů samosprávy na svěřeném úseku
2. Další kompetence
- spolupracuje na realizaci systémových projektů na úseku sociálních služeb
- provádí administrativní činnosti dle pokynu vedoucího v rámci sjednaného druhu práce
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovní řádu a ostatních vnitřních předpisů
- řídí po finanční stránce projekt Podpora vybraných sociálních služeb na území Kraje Vysočina – individuální projekt VII., zajišťuje zpracování finanční části monitorovacích zpráv, zpracování žádostí o platbu, zajišťuje finanční kontrolu v rámci projektu
- řídí po finanční stránce projekty „Podpora transformace se zohledněním problematiky osob s poruchami autistického spektra v Kraji Vysočina“, reg. č. CZ.03.02.02/00/22_006/0000533 a „Komplexní podpora v oblasti sociálně zdravotního pomezí“, reg. č. CZ.03.02.02/00/22_006/0001133 - podle finančního rámce (zajišťuje finanční řízení projektů v souladu s obecně závaznými právními předpisy a dle pokynů koordinátora daného projektu. Připravuje rozpočet projektu a vykonává finanční kontrolu; předkládá podklady pro žádosti o platbu; posuzuje způsobilost jednotlivých výdajů projektu dle OP Zaměstnanost plus a zodpovídá za archivaci účetních a ekonomických dokladů projektu)