Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Eva Plachá |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor personální a hospodářské správy |
Oddělení: | |
Funkční místo: | úředník na úseku personální a platové agendy |
Kancelář, budova: | 1.23 C, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- podílí se na zpracování vnitřních předpisů úřadu týkajících se personální a platové agendy
- zajišťuje zařazování zaměstnanců do platových tříd a platových stupňů v souladu s charakteristikami uvedenými v platných právních předpisech
- zajišťuje pracovněprávní vztahy zaměstnanců (uzavírání, změny a ukončování pracovněprávních vztahů)
- zajišťuje personální agendu (vedení personální evidence, osobních spisů zaměstnanců, provádí charakteristiku pracovních míst, vyhodnocuje kvalifikační strukturu zaměstnanců a další personální ukazatele)
- zajišťuje výběr nových zaměstnanců
- zajišťuje tvorbu programů a zásad personálního a sociálního rozvoje
- zpracovává koncepce na úseku hodnocení zaměstnanců
- zajišťuje metodické řízení a konzultační činnost při provádění hodnocení zaměstnanců a kontroluje s tím související dokumentaci z hlediska správnosti a úplnosti
- zajišťuje správu Personálního informačního systému (dále jen "PIS")
- zajišťuje tvorbu koncepce organizačních vztahů a systematizace, personalistiky a odměňování
- zajišťuje agendu rovných příležitostí a agendu slaďování osobního a pracovního života,
2. Další kompetence
- zajišťuje dodržování kvalifikačních předpokladů vzdělání pro výkon prací zařazených do jednotlivých platových tříd
- vyhodnocuje kvalifikační strukturu zaměstnanců a další personální a platové ukazatele
- sleduje a kontroluje výše příplatků k platu v souladu se stanovenými podmínkami
- sleduje čerpání výše prostředků vynakládaných na platy a OOV (pol. 5011,5021), provádí související rozbory, analýzy a výhledy
- sleduje a vyhodnocuje plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením, navrhuje vhodná opatření v této oblasti
- zabezpečuje agendu pracovnělékařské péče
- zastupuje v době nepřítomnosti úředníka na úseku platové agendy 01 a úředníka na úseku platové agendy 02
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- zajišťuje správu aplikace Docházka
- zastává roli garanta informačního aktiva Anet – docházka a plní povinnosti z této role vyplývající podle Směrnice, kterou se stanoví bezpečnostní politika Kraje Vysočina
- zajišťuje administraci Struktury funkčních míst
- zajišťuje tvorbu koncepce rozvoje personální správy organizace s mimořádnými nároky na výkon vysoce specializovaných a kvalifikačně nejnáročnějších prací u územně samosprávného celku - kraje