Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Michal Nachtnebel |
---|---|
Sekce: | Sekce ekonomiky a podpory |
Odbor: | odbor analýz a podpory řízení |
Oddělení: | |
Funkční místo: | analytik 01 |
Kancelář, budova: | 1.06 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje fungování analytického týmu úřadu,
- koordinuje projekty analytických nástrojů, zejména datová tržitě datového skladu,
- administruje datová tržiště datového skladu po obsahové stránce,
- navrhuje, koordinuje a řídí další rozvoj datového skladu,
- organizačně zajišťuje nebo se přímo podílí na zpracování ad-hoc analýz pro samosprávné orgány kraje a ostatní odbory a oddělení úřadu,
- odpovídá za metainformační systém popisující datové zdroje, udržuje aktuální popisné informace o datových zdrojích,
- navrhuje, koordinuje a řídí optimalizaci (provozních) datových zdrojů úřadu (slučování, čištění, archivace apod.),
- provádí systémové analýzy uživatelských požadavků, včetně návrhů multidimenzionálních databází a jejich ochrany a údržby,
- vytváří a poskytuje podpůrné nástroje a podporu zpracování dat v rámci procesního řízení úřadu,
- provádí systémové analýzy složitých procesů, analýzy a projektování bází dat, zajišťuje realizaci projektů automatického zpracování dat, a to zejména s využitím datového skladu
- navrhuje zásadní obecné postupy vedoucí ke snižování výdajů a zvyšování příjmů kraje
- utváří a zajišťuje realizaci systémů financování veřejné správy
- udržuje a administruje sekci "Analytické a statistické služby" na krajských webových stránkách,
- podílí se na vytváření kritérií a modelů hodnocení efektivnosti hospodaření zejména v oblasti příspěvkových organizací.
- zajišťuje jednotný standard pro přenos zejména výkonových dat mezi příspěvkovými organizacemi a úřadem
- sleduje efektivitu procesů krajského úřadu
- zajišťuje koordinaci řízení příspěvkových organizací zřizovaných krajem zejména v oblastech: - spolupráce na standardizaci výkaznictví příspěvkových organizací a na standardizaci vybraných základních procesů a postupů, spolupráce na tvorbě přehledů a analýz, - zajištění sběru, třídění, ukládání a dalšího zpracování dat, generovaných z agendy řízení příspěvkových organizací, - spolupráce na plánování vybraných ukazatelů příspěvkových organizací (kapacitních, organizačních, personálních, mzdových, ekonomických, věcného vybavení atd.) v krátkodobém a střednědobém horizontu a jejich publikování a vyhodnocování
- podílí se na vytváření kritérií a metod hodnocení investic
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů