Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Karel Lisa |
---|---|
Sekce: | Sekce ekonomiky a podpory |
Odbor: | odbor analýz a podpory řízení |
Oddělení: | |
Funkční místo: | analytik a metodik společných nákupů kraje a PO, koordinátor SW produktů nákupního procesu kraje a PO |
Kancelář, budova: | 1.04 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- podílí se na vytváření kritérií a modelů hodnocení efektivnosti hospodaření zejména v oblasti příspěvkových organizací.
- spolupracuje na zpracování vybraných metodik pro společné nakupování pro příspěvkové organizace.
- zajišťuje systémové činnosti při rozhodování o nákupu dodávek a služeb pro kraj a jím zřizované příspěvkové organizace.
- komunikuje se zřizovatelskými odbory při tvorbě technických specifikací pro zadávání veřejných zakázek.
- zajišťuje činnosti spojené s controllingem společných nákupů kraje a příspěvkových organizací.
- koordinuje činnosti spojené s přípravou, zadáváním a kontrolou společných veřejných zakázek kraje a jím zřizovaných příspěvkových organizací (centralizované zadávání), a veřejných zakázek kraje na dodávky a služby, kde uživatelem či příjemcem plnění jsou krajem zřizované příspěvkové organizace.
- zajišťuje metodickou pomoc v oblasti veřejných zakázek pro příspěvkové organizace.
- analyzuje právní vztahy se stávajícími dodavateli vybraných komodit, které budou předmětem centralizovaného zadávání.
- připravuje dokumentaci kraje v oblasti veřejných zakázek (vnitřní předpisy, pravidla rady kraje)
- zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na svěřeném úseku
- zajišťuje koordinaci řízení příspěvkových organizací zřizovaných krajem zejména v oblastech: - definice rozsahu, obsahu a způsobu poskytování veřejných služeb prostřednictvím příspěvkových organizací, - formulace mise (poslání) a vize jednotlivých příspěvkových organizací, definice hlavní činnosti a činností doplňkových, - spolupráce na formulaci vizí, strategických cílů a hlavních úkolů příspěvkových organizací, - spolupráce na tvorbě základních dokumentů příspěvkových organizací (zřizovací listiny, organizační řády ...) a na vybraných interních předpisech příspěvkových organizací, - spolupráce na standardizaci výkaznictví příspěvkových organizací a na standardizaci vybraných základních procesů a postupů, spolupráce na tvorbě přehledů a analýz, - zajištění sběru, třídění, ukládání a dalšího zpracování dat, generovaných z agendy řízení příspěvkových organizací, - spolupráce na plánování vybraných ukazatelů příspěvkových organizací (kapacitních, organizačních, personálních, mzdových, ekonomických, věcného vybavení atd.) v krátkodobém a střednědobém horizontu a jejich publikování a vyhodnocování, - spolupráce na zpracování vybraných metodik pro příspěvkové organizace, - tvorba podkladů pro standardizované hodnocení činnosti jednotlivých příspěvkových organizací a jejich výkonnosti.
- zajišťuje plnění úkolů spojených s čerpáním fondů Evropské unie,
- koordinuje činnosti spojené s implementací a běžným provozem a elektronických nástrojů na zadávání VZ (elektronické zadávání veřejných zakázek, používání elektronických tržišť, zavedení dynamického nákupního systému, hodnocení elektronickou aukcí, zveřejňování na profilu zadavatele) pro kraj a jim zřizované PO
- poskytuje komplexní metodickou podporu pro příspěvkové organizace při provozu a elektronických nástrojů na zadávání VZ
- koordinuje činnosti spojené s přípravou, zadáváním a kontrolou společných veřejných zakázek kraje a jím zřizovaných příspěvkových organizací (centralizované zadávání), a veřejných zakázek kraje na dodávky a služby, kde uživatelem či příjemcem plnění jsou krajem zřizované příspěvkové organizace
2. Další kompetence