Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Mgr. Eva Komínková, DiS. |
---|---|
Sekce: | Sekce pro službu veřejnosti |
Odbor: | odbor sociálních věcí |
Oddělení: | oddělení sociální správy |
Funkční místo: | úředník na úseku registrace a koncepce sociálních služeb |
Kancelář, budova: | 2.11 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- podílí se na tvorbě koncepce sociální politiky na území kraje.
- zajišťuje metodickou pomoc pro poskytovatele sociálních služeb zřizované krajem
- rozhoduje o registraci poskytovatelů sociálních služeb, o její změně a zrušení
- vede registr poskytovatelů sociálních služeb
- kontroluje plnění podmínek stanovených pro registraci u poskytovatelů sociálních služeb, kterým vydal krajský úřad rozhodnutí o registraci
- kontroluje správnost a úplnost údajů o kapacitě, materiálním, technickém a personálním zabezpečení, poskytování základních a fakultativních činností a financování jednotlivých sociálních služeb, a zobecněné údaje o žadatelích, osobách, kterým je sociální služba poskytována, a o osobách, se kterými nemohla být uzavřena smlouva o poskytnutí sociální služby z důvodů uvedených v § 91 odst. 3 zákona o sociálních službách, sdělených poskytovateli na základě § 85 odst. 5 zákona o sociálních službách.
- poskytuje odbornou a metodickou pomoc obcím na svěřeném úseku
- zajišťuje komplexní výkon registrace v rámci poskytování sociálních služeb, posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádosti o registraci a kontrolu jejich plnění
- odborně posuzuje podmínky pro registraci, změnu registrace a zrušování registrace poskytovatelům sociálních služeb
- rozhoduje o přestupcích na úseku sociálních služeb, ukládá pokuty za přestupky podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- vykonává metodickou, poradenskou a konzultační činnost na úseku poskytování sociálních služeb včetně řízení kvality poskytovaných služeb
- zajišťuje zpracování podkladových materiálů pro rozhodování orgánů samosprávy na svěřeném úseku
2. Další kompetence
- provádí administrativní činnosti dle pokynu vedoucího
- samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- podílí se na koordinaci a metodickém řízení procesu transformace vybraných zařízení sociálních služeb zřizovaných krajem
- zajišťuje úkoly spojené s čerpáním strukturálních fondů Evropské unie