Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Zdeněk Kadlec |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Oddělení: | |
Funkční místo: | ředitel Krajského úřadu Kraje Vysočina |
Kancelář, budova: | 4.21 C, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje agendy stanovené řediteli obecně závaznými právními předpisy
- organizačně koordinuje činnosti jednotlivých sekcí, odborů a oddělení s programem vedoucího úřadu
- zajišťuje plnění úkolů uložených řediteli radou kraje a zastupitelstvem kraje
- zpracovává analýzy, připravuje stanoviska, hlášení, prezentace a podklady k jednání, týkající se činnosti jednotlivých sekcí a úřadu
- vyřizuje písemnou a telefonickou korespondenci
- organizačně koordinuje denní rozvrh práce zástupců ředitele - ředitelů sekcí
- zpracovává podklady pro koordinaci činností v rámci jednotlivých sekcí
- pracuje s databázovými a procesními systémy úřadu
- zajišťuje odbornou správu písemností vzešlých z činnosti úřadu, včetně jejich archivování
- plní funkci statutárního orgánu zaměstnavatele
- zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na svěřeném úseku
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- zajišťuje školení zaměstnancům odboru o právních a ostatních předpisech k zajištění bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a k zajištění požární ochrany
- vykonává činnost tajemníka Výboru pro udělování medailí Zastupitelstva Kraje Vysočina
- vykonává funkci tajemníka Výboru pro udělování medailí Kraje Vysočina