Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Petr Jelínek |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor personální a hospodářské správy |
Oddělení: | oddělení správy budov a autoprovozu |
Funkční místo: | vedoucí oddělení správy budov a autoprovozu |
Kancelář, budova: | 4.13 A, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje bezpečnost a ochranu zdraví při práci a činnost preventisty požární ochrany, není-li vnitřním předpisem úřadu stanoveno jinak
- zajišťuje spolupráci při řešení pojistných událostí týkajících se majetku kraje užívaného pro činnost orgánů kraje
- zajišťuje správu majetku v objektech pracovišť krajského úřadu, včetně jeho evidence, průběžné kontroly stavu
- zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na svěřeném úseku
- zajišťuje komplexní zpracování požadavků objednávkového systému na svěřeném úseku,
- zajišťuje technickou správu a údržbu budov a prostranství, ve kterých jsou umístěna pracoviště krajského úřadu
- zajišťuje autoprovoz
- zajišťuje řízení služebních vozidel
- zajišťuje úklid na pracovištích krajského úřadu
2. Další kompetence
- vede oddělení správy budov a autoprovozu
- zajišťuje a koordinuje rozvoj systémů technických a technologických zařízení včetně řídících využívaných v budovách krajského úřad
- organizačně zajišťuje likvidaci odpadů
- provádí předběžnou, průběžnou nebo následnou finanční kontrolu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a dle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu v rozsahu svých pravomocí a odpovědnosti vyplývajících z pracovního zařazení
- vyhledává a užívá veřejné webové stránky dodavatelů k zajištění služeb a dodávek souvisejících s provozem krajského úřadu
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- organizačně zajišťuje aktualizaci orientačního systému krajského úřadu na všech jeho pracovištích
- zajišťuje harmonogram provozních kontrol a revizí technických zařízení, včetně vedení příslušné dokumentace
- zajišťuje správu systému EPS, EZS, kamerového systému, rozhlasového zařízení
- zajišťuje součinnost s odborně způsobilou osobou v oblasti BOZP a PO
- vede evidenci a zpracovává hlášení podle zákona o znečištění ovzduší
- zajišťuje správu autoparku, zpracování podkladů pro zadání příslušných veřejných zakázek, evidenci a správu palivových karet
- zajišťuje správu systému Webdispečink (záznamy o provozu vozidla), kontrolní a provozní statistiky a jejich vyhodnocování, měsíční uzávěrky provozu služebních vozidel
- vyhodnocuje hospodárnost provozu služebních vozidel
- plní povinností provozovatele motorového vozidla (registr vozidel)
- vystavuje objednávky, zpracovává podklady pro uzavírání smluv, sleduje čerpání rozpočtu v souvislosti se správou budov a autoprovozu
- zajišťuje spolupráci při řešení pojistných událostí týkajících se vozidel a majetku využívaného krajským úřadem