Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Oldřich Homola |
---|---|
Sekce: | Sekce ekonomiky a podpory |
Odbor: | odbor majetkový |
Oddělení: | oddělení investiční a správy realit |
Funkční místo: | úředník na úseku investic a správy realit 01 |
Kancelář, budova: | 2.22 C, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- spolupracuje při přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek na svěřeném úseku
- zajišťuje a koordinuje předprojektovou a projektovou přípravu konkrétních staveb, zpracování technicko-ekonomických zadání investiční výstavby, investičních záměrů a technických projektových studií a další technické, provozní, obchodní a organizační záležitosti, řeší rozpory včetně zpracování podkladů a posouzení
- koordinuje přípravu a realizaci investičních a neinvestičních akcí včetně koordinace finančního zajišťování
- organizuje a zajišťuje řešení majetkoprávních vztahů pro investiční a neinvestiční výstavbu
- vyžaduje stanoviska všech dotčených odborů krajského úřadu k připravovaným stavebním záměrům
- zajišťuje zpracování projektových dokumentací a koordinuje přípravu konkrétních staveb včetně zajištění příslušných rozhodnutí správních orgánů a všech potřebných stanovisek pro povolení a zahájení konkrétních staveb
- spolupracuje při plnění úkolů souvisejících s investiční a neinvestiční výstavbou se statutárními zástupci příspěvkových organizací, odvětvovým odborem krajského úřadu a obcemi
- stanovuje způsoby realizace investičních i neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav a to včetně průzkumu finančních zdrojů
- zajišťuje kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů
- zajišťuje výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků výstavby, přebírání prací, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb
- zajišťuje průběh investiční a neinvestiční výstavby včetně předání staveniště, dozorování staveb, přejímání dokončených prací, uplatňování reklamací a odstraňování závad a nedodělků
- zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u investičních a neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav
- zajišťuje uvedení konkrétních staveb do provozu včetně všech potřebných dokladů a rozhodnutí správních orgánů
- spolupracuje s uživateli, případně nájemci nemovitého majetku kraje při zajišťování běžných povinností spojených se správou nemovitého majetku kraje, zejména údržbou a běžnými opravami, jeho ochraně, zajišťováním zásobování energiemi, vodou, požární bezpečnost atd., kontroluje jejich činnost, zajišťuje odstraňování nedostatků, upozorňuje na zjištěné ohrožení majetku a svou činností jim předchází, kontroluje využívání nemovitého majetku kraje
- spolupracuje a podílí se při nabývání a předávání nemovitého majetku,
- posuzuje a hodnotí optimální využití nemovitého majetku kraje, předkládá návrhy změn ve stávajícím využití,
- spolupracuje při návrzích finančních plánů zřizovaných organizací z hlediska potřeby správy, údržby a stavebních úprav nemovitého majetku kraje,
- spolupracuje při vedení a aktualizaci souborů technických informací o nemovitém majetku kraje
- sleduje a kontroluje čerpání rozpočtu kraje a zajišťovaných akcí
- zajišťuje úkoly spojené s čerpáním strukturálních fondů Evropské unie
- zajišťuje koordinaci při implementaci procesů BIM při přípravě a realizaci staveb v rámci působnosti odboru, spolupracuje při tom s dalšími útvary krajského úřadu
2. Další kompetence
- spolupracuje na finanční kontrole podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a podle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu; provádí předběžnou, průběžnou a následnou finanční kontrolu v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z pracovního zařazení
- plní další činnosti v rámci sjednaného druhu práce
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů