Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Mgr. Lucie Líbalová |
---|---|
Sekce: | Sekce pro službu veřejnosti |
Odbor: | odbor školství, mládeže a sportu |
Oddělení: | oddělení rozvoje vzdělávání |
Funkční místo: | úředník na úseku implementace dlouhodobého záměru 01 |
Kancelář, budova: | 4.48 E, Ke Skalce 5907/47, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- připravuje koncepční a strategické dokumenty v oblasti školského vzdělávání, vzdělávání dospělých a rozvoje lidských zdrojů na území kraje
- koordinuje a usměrňuje rozvoj lidských zdrojů a vzdělávání jako stěžejního oboru samostatné působnosti kraje v oblasti sociální politiky, územního a hospodářského rozvoje kraje
- spolupracuje s organizacemi působícími na území kraje a ČR v oblasti rozvoje vzdělávání a lidských zdrojů
- zabezpečuje monitorování a navrhuje opatření na podporu zvyšování kvality vzdělávacích služeb na území kraje
- zpracovává analýzy a publikační výstupy z výsledků statistických zjišťování, a to zejména z dokumentace škol a školských zařízení a ze školních matrik, z odvětvových statistik MŠMT, MPSV a MF a průřezových statistik ČSÚ
- připravuje podklady pro činnost orgánů kraje na úseku grantových programů vyhlašovaných státem a EU v oblasti vzdělávání
- zabezpečuje zpracování projektových žádostí a spolupráci s nositeli projektů při přípravě projektových žádostí pro grantové programy financované z národních a evropských zdrojů na úseku rozvoje vzdělávání
- ve své působnosti zabezpečuje publicitu, komunikaci s partnery a administrativní činnosti
2. Další kompetence
- zajišťuje realizaci jednotlivých klíčových aktivit projektu
- kontroluje zajištění publicity věcných aktivit a výstupů projektu (podpory z EU)
- komunikuje s partnerskými základními a středními školami se zaměřením na věcný pokrok realizovaných aktivit
- zodpovídá za věcnou stránku smluv o partnerství a smluv s dodavateli
- podílí se na evaluačním procesu (ve vztahu k projektovým aktivitám)
- zajišťuje ošetření věcné stránky projektových rizik a monitoring plnění plánu jejich předcházení
- průběžně analyzuje projektové aktivity (vyhodnocování naplňování MI, soulad s harmonogramem, stav aktivit – věcný pokrok ve vztahu k čerpání finančních prostředků)
- zajišťuje podklady potřebné pro kontrolu realizace klíčových aktivit řídícím orgánem
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- komplexně koordinuje realizaci střednědobého projektu Implementace dlouhodobého záměru, vyžadující specializované postupy, mající regionální význam v rámci území celého kraje, na jehož řešení se podílejí specializovaní odborníci
- ověřuje správnost údajů předkládaných školami a školskými zařízeními zřizovanými krajem, obcí nebo svazkem obcí