Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Bc. Monika Havelková |
---|---|
Sekce: | Sekce pro službu veřejnosti |
Odbor: | odbor zdravotnictví |
Oddělení: | oddělení zdravotní péče |
Funkční místo: | úředník na úseku ekonomicko-technické agendy pro programy EU a společných nákupů ve zdravotnictví 01 |
Kancelář, budova: | 3.09 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje plnění povinností dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, ve vztahu k poskytovatelům zdravotních služeb zřizovaných krajem včetně přípravy a aktualizace zřizovacích listin
- kontroluje hospodaření s veřejnými prostředky u poskytovatelů zdravotních služeb zřizovaných krajem, provádí předběžnou a průběžnou finanční kontrolu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a dle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu.
- zajišťuje koncepční a rozvojové práce v oblasti samosprávy, zejména v technické a investiční oblasti
- zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na svěřeném úseku
- zajišťuje metodickou pomoc pro poskytovatele zdravotních služeb zřizovaných krajem
- zajišťuje tvorbu koncepčních a strategických materiálů na úseku zdravotnictví včetně přípravy a aktualizace Zdravotního plánu kraje
- rozpracovává řídící akty (usnesení rady kraje) a metodické pokyny zřizovatele do jednotlivých procesů tak, aby byly přímo aplikovatelné pro poskytovatele zdravotních služeb zřizované krajem, vytváří podklady a vyhodnocení potřeb v technické oblasti zdravotnických zařízení.
- vytváří podklady a vyhodnocení potřeb v technické oblasti poskytovatelů zdravotních služeb.
- spolupracuje na tvorbě finančních plánů poskytovatelů zdravotních služeb zřizovaných krajem.
- zpracovává přehledy a analýzy o stavu ekonomiky poskytovatelů zdravotních služeb zřizovaných krajem, vyhodnocuje výsledky a problémy a předkládá návrhy na opatření, spolupracuje při evidenci movitého majetku v návaznosti na účetnictví, sleduje čerpání rozpočtu
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- spolupracuje na agendě společných nákupů vybraných komodit pro PO, případně pro ostatní PO zřizované krajem a kraj
- v případě nepřítomnosti referentů - 1.01.04 je zastupuje v plném rozsahu
- vytváří podklady pro standardizované hodnocení činnosti PO a jejich výkonnosti
- v případě nepřítomnosti referenta 1.01.04 - referent majetkové správy zajišťuje objednávky pro odbor zdravotnictví
- spolupracuje při tvorbě materiálů předkládaných orgánů kraje v oblasti investic ve zdravotnictví
- spolupracuje s odborem ekonomickým a majetkovým při řešení záležitostí souvisejících s čerpáním fondu EU
- posuzuje požadavky financovaných organizací nad rámec schváleného rozpočtu z hlediska věcnosti, účelovosti a hospodárnosti a provádění rozpočtových opatření ve své pravomoci
- koordinuje technický, provozní a organizační rozvoj v oblasti kompletní logistiky léků a spotřebního zdravotnického materiálu u nemocnic zřizovaných krajem