Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Bc. Martin Hadrava |
---|---|
Sekce: | Sekce ekonomiky a podpory |
Odbor: | odbor analýz a podpory řízení |
Oddělení: | |
Funkční místo: | úředník na úseku statistiky, metodiky, koncepce a řízení PO |
Kancelář, budova: | 1.04 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- organizačně zajišťuje nebo se přímo podílí na zpracování ad-hoc analýz pro samosprávné orgány kraje a ostatní odbory a oddělení úřadu,
- navrhuje, koordinuje a řídí optimalizaci (provozních) datových zdrojů úřadu (slučování, čištění, archivace apod.),
- provádí systémové analýzy uživatelských požadavků, včetně návrhů multidimenzionálních databází a jejich ochrany a údržby,
- provádí systémové analýzy složitých procesů, analýzy a projektování bází dat, zajišťuje realizaci projektů automatického zpracování dat, a to zejména s využitím datového skladu
- vytváří a poskytuje podpůrné nástroje a podporu zpracování dat v rámci procesního a strategického řízení úřadu,
- vytváří popis klíčových a podpůrných procesů (včetně karet jednotlivých procesů) na úřadě jako celku a na jeho jednotlivých útvarech
- zajišťuje koordinaci řízení příspěvkových organizací zřizovaných krajem zejména v oblastech: - definice rozsahu, obsahu a způsobu poskytování veřejných služeb prostřednictvím příspěvkových organizací, - spolupráce na standardizaci výkaznictví příspěvkových organizací a na standardizaci vybraných základních procesů a postupů, spolupráce na tvorbě přehledů a analýz, - zajištění sběru, třídění, ukládání a dalšího zpracování dat, generovaných z agendy řízení příspěvkových organizací, - spolupráce na plánování vybraných ukazatelů příspěvkových organizací (kapacitních, organizačních, personálních, mzdových, ekonomických, věcného vybavení atd.) v krátkodobém a střednědobém horizontu a jejich publikování a vyhodnocování, - spolupráce na zpracování vybraných metodik pro příspěvkové organizace, - tvorba podkladů pro standardizované hodnocení činnosti jednotlivých příspěvkových organizací a jejich výkonnosti
- vytváří podklady pro standardizované hodnocení činnosti jednotlivých příspěvkových organizací a jejich výkonnosti.
- zajišťuje kompletní administraci Portálu PO, komunikace s PO.
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- provádí komplexní analytickou přípravu pro vývoj aplikací
- testuje nově vznikající aplikace pomocí manuálních testů, analyzuje výstupy z testování, navrhuje řešení, reprodukuje problémy
- poskytuje zpětnou vazbu z testování do vývojového týmu
- poskytuje zpětnou vazbu koncovým uživatelům o stavu řešeného problému
- připravuje návrh testovacích scénářů
- řídí vývoj IT projektů
- úzce spolupracuje s odborem informatiky, a to především v oblasti správy aplikací
- zajišťuje tvorbu příruček, nápovědy, realizuje průběžná školení uživatelů
- zajišťuje sběr požadavků a chyb od uživatelů aplikace