Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Ing. Bc. Pavel Dvořák |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor sekretariátu hejtmana |
Oddělení: | oddělení krizového řízení a bezpečnosti |
Funkční místo: | úředník na úseku krizových stavů a komunikace s IZS |
Kancelář, budova: | 2.16 A, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje a kontroluje přípravná opatření, činnosti k řešení krizových situací a činnosti ke zmírnění jejich následků prováděné územními správními úřady s krajskou působností, obcemi, právnickými a fyzickými osobami a zabezpečuje úkoly plynoucí ze zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů.
- organizuje v oblasti krizového řízení součinnost mezi obecními úřady obcí s rozšířenou působností, dalšími správními úřady a obcemi v kraji
- zajišťuje zpracovávání krizového plánu kraje
- zajišťuje činnost krizového štábu kraje
- zajišťuje tvorbu koncepčních a strategických materiálů ve svěřené oblasti
- zajišťuje organizaci integrovaného záchranného systému na úrovni kraje a zabezpečuje úkoly plynoucí ze zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému a o změně některých zákonů
- zajišťuje koordinaci a kontrolu přípravy na mimořádné události prováděnou orgány kraje, územními správními úřady s krajskou působností, obcemi, právnickými a fyzickými osobami
- zajišťuje koordinaci řešení krizových situací
2. Další kompetence
- podílí se na realizaci opatření v oblasti obnovy území postižené živelní nebo jinou pohromou na území kraje Vysočina v souladu se zákone č. 12/2002 Sb., o státní pomoci při obnově postiženého území živelní nebo jinou pohromou a o změně zzákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojišťovnictví), ve znění pozdějších předpisů, (zákon o státní pomoci při obnov území)
- zabezpečuje funkčnost elektronického technického vybavení pracoviště
- samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů, textových editorů a interních informačních nástrojů a systémů úřadu
- spolupracuje při nastavení podmínek čerpání prostředků z fondů Evropských společenství v oblasti krizového řízení
- po dobu nepřítomnosti Bezpečnostního ředitele je pověřen vedením jednacího protokolu ve smyslu zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti
- provádí finanční kontrolu v rozsahu svých pravomocí a odpovědností vyplývajících z jeho pracovního zařazení podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a podle příslušné prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu
- připravuje, zadává a kontroluje veřejné zakázky malého rozsahu
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatnních vnitřních předpisů