Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Jana Dočkalová |
---|---|
Sekce: | ředitel |
Odbor: | odbor personální a hospodářské správy |
Oddělení: | |
Funkční místo: | úředník na úseku personalistiky, odměňování a metodické pomoci PO |
Kancelář, budova: | 1.24 C, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- zajišťuje agendu rovných příležitostí a agendu slaďování osobního a pracovního života,
- komplexně zajišťuje po stránce administrativní a pracovně právní oblast personální a oblast odměňování ředitelů příspěvkových organizací zřizovaných Krajem Vysočina včetně dokladové dokumentace
- usměrňuje nastavení systému v oblasti personální a oblasti odměňování ředitelů příspěvkových organizací Kraje Vysočina (podle provozních podmínek, koncepčních záměrů a podle aktuálního stavu právního řádu) nastavuje procesy a navrhuje změny
- provádí poradenské a konzultační činnosti v oblasti personální, platové a mzdové agendy a v oblasti souvisejících předpisů, a to zejména na žádost zřizovatele a ředitelů příspěvkových organizací v oblasti školství, zdravotnictví, sociálních služeb, dopravy, kultury a cestovního ruchu
- zabezpečuje agendu spojenou se vznikem, změnami a zánikem pracovního poměru ředitelů příspěvkových organizací kraje
- samostatně připravuje podklady pro jednání zřizovatele včetně návrhu na zápočet praxe, zařazení do platové třídy a stupně, stanovení platového tarifu a dalších složek platu, týkající se odměňování ředitelů příspěvkových organizací kraje
- pro rozhodování zřizovatele zpracovává a aktualizuje příslušné přehledy a vyhodnocení
- provádí a vyhodnocuje analýzy týkající se oblasti odměňování ředitelů příspěvkových organizací kraje a v personální a platové agendě příspěvkových organizací
- spolupracuje s kontrolními skupinami úřadu na úseku personální, platové a mzdové agendy příspěvkových organizací kraje, v případě potřeby se účastní kontrol v rámci kontrolní skupiny
- plní povinnosti resortního (servisního) oddělení dle jednotlivých pravidel rady kraje a zásad zastupitelstva kraje
- zajišťuje správu Personálního informačního systému (dále jen "PIS")
2. Další kompetence
- zajišťuje správu spisů ředitelů a ostatních zaměstnanců zrušených příspěvkových organizací
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- zajišťuje odbornou podporu při sběru dat do Personálního informačního systému Ministerstva financí ČR za příspěvkové organizace zřizované Krajem Vysočina.