Pracovní náplň
Jméno a příjmení | Petr Čermák |
---|---|
Sekce: | Sekce ekonomiky a podpory |
Odbor: | odbor informatiky |
Oddělení: | oddělení správy databází a aplikací |
Funkční místo: | úředník na úseku správy databází a aplikací 02 |
Kancelář, budova: | 1.07 D, Žižkova 1882/57, Jihlava |
1. Kompetence vyplývající z organizačního řádu
- spravuje aplikační vybavení, udržuje interní aplikace organizace, spravuje aplikační vybavení státní správy, udržuje speciální aplikace jednotlivých odborů, zajišťuje upgrady aplikačního vybavení
- zajišťuje program vzdělávání pracovníků úřadu v dané oblasti
- zajišťuje agendu eGovernment aplikací kraje.
- zabezpečuje provoz systémů eGON Centra kraje.
- spravuje databázové systémy, implementuje a udržuje centrální databázové systémy, definuje a kontroluje bezpečnostní politiku databází, ochrana osobních údajů
- projektuje, tvoří a implementuje databázové aplikace, vytváří nadstavbové aplikační vybavení dat nad stávajícími databázemi organizace, je členem projekčních týmů softwarových projektů
2. Další kompetence
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
- spravuje provozní aplikační monitoring PRTG
- spravuje a aktualizuje databázové systémy krajského úřadu (především infrastrukturu MSSQL Serverů)
- dohleduje zálohovací systém KrÚ, zastupuje roli správce zálohovacího systému KrÚ v případě jeho nepřítomnosti
- zastává roli technického správce informačních aktiv Zálohování Backup a plní povinnosti z této role vyplývající podle Směrnice, kterou se stanoví bezpečnostní politika Kraje Vysočina
- zajišťuje komplexní technickou podporu uživatelů aplikačního vybavení krajského úřadu (systém Alvao)
- spravuje systém na softwarový audit Avao
- zajišťuje administraci poštovního systému IceWarp pro příspěvkové organizace
- zajišťuje administraci poštovního systému MS Exchange
- zajišťuje administraci systému elearning Moodle
- zajišťuje administraci systému TwistG