Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-22-2008-82

RK-22-2008-82.doc
Číslo materiálu82
Číslo jednacíRK-22-2008-82
NázevVeřejná zakázka malého rozsahu "Efektivní nákupy v nemocnicích zřizovaných krajem Vysočina"
Zpracoval J. Koten
Předkládá V. Švarcová
Počet příloh
Popis problémuOdbor sociálních věcí a zdravotnictví zrealizoval, v souladu s "Pravidly Rady kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách kraje Vysočina a příspěvkových organizací zřizovaných krajem Vysočina" č. 13/07 (dále jen Pravidla), na základě Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem "Efektivní nákupy v nemocnicích zřizovaných krajem Vysočina", seznamu oslovených dodavatelů a návrhu na jmenování hodnotící komise a náhradníků těchto členů, schválených Pavlem Hájkem, náměstkem hejtmana pro oblast životního prostředí a zdravotnictví, zadávací řízení. Předmětem plnění veřejné zakázky bylo zpracování studie proveditelnosti efektivních nákupů v rámci zdravotnických zařízení zřizovaných krajem Vysočina.
Návrh řešení Výzva byla zveřejněna pod evidenčním číslem 87/OSVZ/2008 dne 6.5.2008. Nabídku podalo 5 uchazečů. Zadavatel v zadávací dokumentaci kromě jiného požadoval zpracování "Definice právního prostředí - pohled legislativy na organizační strukturu společných nákupů, kompetence příspěvkových organizací a kraje (rozdělení práv, povinností a odpovědnosti, personální zajištění, analýza rizik)", jako jednoho úseku ze studie proveditelnosti, který měl sloužit jako jedno z kritérií pro výběr uchazeče - zpracovatele předmětu veřejné zakázky. V tomto kritériu byl hodnocen způsob práce uchazeče, konkrétnost a efektivita navrhovaných řešení s váhou 60%.
Nejen zásadně rozdílný přístup ke zpracování tohoto úseku studie proveditelnosti v nabídkách uchazečů, ale i finanční rozptyl (druhé kritérium s váhou 40%), kdy nejvyšší nabídková cena převyšuje nejnižší cca 57x, ukázaly, že firmy přistoupily k zakázce zcela odlišným způsobem a proto nelze nabídky brát jako podklad pro závazné rozhodnutí zadavatele.
Na základě posouzení a vyhodnocení jednotlivých nabídek se hodnotící komise shodla, že v souladu s ustanovením ve vyhlášené výzvě k podání nabídky doporučí zadavateli zrušit zadávací řízení vyhlášeného formou veřejné zakázky malého rozsahu.

Pavel Hájek, náměstek hejtmana pro oblast životního prostředí a zdravotnictví, rozhodl dne 26. 6. 2008 v souladu s doporučením hodnotící komise zrušit zadávací řízení - materiál
RK-22-2008-82, př. 2.

Podrobný popis celého zadávacího řízení je uveden v materiálu RK-22-2008-82, př. 1 Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.
Podle Čl. 2 odst. (6) Pravidel je o rozhodnutí informována rada kraje na svém nejbližším zasedání.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
bere na vědomí
rozhodnutí Pavla Hájka, náměstka hejtmana pro oblast životního prostředí a zdravotnictví o zrušení zadávacího řízení veřejné zakázky malého rozsahu vyhlášené dne 6. 5. 2008 pod evidenčním číslem 87/OSVZ/2008 s názvem "Efektivní nákupy v nemocnicích zřizovaných krajem Vysočina".
Odpovědnost odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Termín 8. 7. 2008
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz