RK-20-2007-45.doc RK-20-2007-45pr1.xls RK-20-2007-45pr1upr1.xls | |
Číslo materiálu | 45 |
Číslo jednací | RK-20-2007-45 |
Název | Návrh na provedení rozpočtového opatření - Podpora romských žáků středních škol |
Zpracoval | Z. Nevrkla |
Předkládá | Z. Ludvík |
Počet příloh | |
Popis problému | Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR (dále jen MŠMT ČR) rozhodlo o poskytnutí účelové dotace na rok 2007 v celkové výši 32 800 Kč. Pro školy zřízené krajem Vysočina uvedené v příloze 1 materiálu RK-20-2007-45 je určena částka 32 800 Kč. Tyto finanční prostředky jsou určeny na realizaci programu "Podpora romských žáků středních škol" na období leden - červen 2007 a slouží školám k usnadnění studia romským žákům, jejichž rodinám zvýšené náklady středoškolského studia působí problémy (např. na úhradu školného, stravného, ubytování, školních potřeb, ochranných pomůcek). |
Návrh řešení | Radě kraje je navrhováno schválit: - zvýšení příjmové a výdajové části rozpočtu kraje, kapitoly Školství, o účelovou dotaci na Podporu romských žáků středních škol ve výši 32 800 Kč - zvýšení závazných ukazatelů příspěvku na provoz o účelovou dotaci na Podporu romských žáků středních škol u příspěvkových organizací zřizovaných krajem Vysočina dle přílohy 1 materiálu RK-20-2007-45. |
Stanoviska | Ekonomický odbor nemá k navrhovanému rozpočtovému opatření připomínky. |
Návrh usnesení | Rada kraje schvaluje * rozpočtové opatření spočívající ve zvýšení příjmové části rozpočtu kraje (pol. 4116 Ostatní neinvestiční přijaté transfery ze státního rozpočtu) a zvýšení výdajové části rozpočtu kraje, kapitola Školství, mládeže a sportu o účelovou dotaci z MŠMT ČR na Podporu romských žáků středních škol v celkové výši 32 800 Kč dle materiálu RK-20-2007-45, př. 1; * zvýšení závazného ukazatele příspěvku na provoz o účelovou dotaci na Podporu romských žáků středních škol u příspěvkových organizací zřizovaných krajem Vysočina dle materiálu RK-20-2007-45, př. 1. |
Odpovědnost | odbor školství, mládeže a sportu, ekonomický odbor |
Termín | červen 2007 |