Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-29-2006-45

RK-29-2006-45.doc  RK-29-2006-45pr1.ppt
Číslo materiálu45
Číslo jednacíRK-29-2006-45
NázevProjekt rodinný pas - komunikační strategie
Zpracoval V. Švarcová, J. Svatošová
Předkládá V. Švarcová
Počet příloh
Popis problémuZastupitelstvo kraje Vysočina dne 26. 9. 2006 schválilo záměr projektu Rodinný pas na území kraje Vysočina a smlouvu o spolupráci s Jihomoravským krajem, kterou již schválilo recipročně i zastupitelstvo tohoto kraje.
Předmětem smlouvy je stanovení základních pravidel vzájemné spolupráce založené na principech vzájemné výhodnosti mezi krajem Vysočina a Jihomoravským krajem za účelem zajištění realizace projektu Rodinný pas.
Návrh řešení Za účelem upřesnění vzájemných kroků v realizační fázi projektu proběhlo pracovní jednání s firmou Quo-SB, spol. s r. o. Šlo především o záměr komunikační strategie. Byly definovány
hlavní úkoly, na které se musí kraj zaměřit:
* vzbudit zájem cílové skupiny po vlastnictví Rodinného pasu (dále je "Pas")
* prezentovat škálu výhod, která přesvědčí o výhodnosti jeho vlastnictví
* upozornit poskytovatele na nový systém pod hlavičkou kraje Vysočina a vzbudit jejich zájem o zapojení se do systému
* vytvořit motivaci k užívání a držení pasů
* vzbudit zájem médií a místních samospráv (měst a obcí) o tuto problematiku.
Vzhledem k tomu bylo nutné:
1. podrobně vyčíslit náklady vzniklé agentuře Quo-SB, spol. s r. o. s vedením agendy a to jak nezbytné prvotní tak i další provozní fixní, které nejsou obsahem smlouvy uzavřené mezi krajem Vysočina a Jihomoravským krajem (rekonstrukce databázových systémů a www, poštovné, případné služby spojené s provozováním systému apod.).
2. vytvořit informační a marketingovou kampaň v následujících variantách:
2.1. minimalistická informační kampaň, která bude pomocí navržených nástrojů a cest informovat veřejnost o projektu "Pasy" v termínu říjen - prosinec 2006. Brát v úvahu pouze nezbytné kroky, maximálně využít volně dostupných informačních zdrojů (např. letáky, jejich distribuce, PR aktivity - články, odkazy)
2.2. ideální informační kampaň, která optimálně osloví cílovou skupinu, nadchne ji a zároveň umožní službu v pohodlném režimu objednat, hodnotit, čerpat výhody, motivovat uživatele i poskytovatele. Ideální kampaň maximálně postihne i krajská sdělovací média, nabalí na sebe marketingové aktivity různého druhu.
V tomto duchu připravila firma Quo-SB, spol. s r. o. ve spolupráci s odborem sekretariátu hejtmana návrh komunikační strategie, která je předkládána radě kraje na vědomí dle materiálu RK-29-2006-45, př.1.
Strukturu ostatních nákladů nelze v současné době přesně určit, vzhledem k tomu, že probíhají ještě kontinuálně jednání s Jihomoravským krajem. Jako příklad přikládáme pracovní verzi návrhu nákladů RK-29-2006-45, př. 2.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
bere na vědomí
návrh komunikační strategie a propagace projektu "Rodinný pas" dle materiálu
RK-29-2006-45, př. 1;
ukládá
odboru sociálních věcí a zdravotnictví a odboru sekretariátu hejtmana připravit návrh smlouvy o komunikační strategii za účelem realizace projektu "Rodinný pas" v roce 2006 a 2007.
Odpovědnost odbor sociálních věcí a zdravotnictví, odbor sekretariát hejtmana
Termín 3. 10. 2006
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz