Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-05-2017-06

RK-05-2017-06.doc  RK-05-2017-06pr01.doc  RK-05-2017-06pr02.doc
Číslo materiálu06
Číslo jednacíRK-05-2017-06
NázevOdměny za splnění osobního cíle pro ředitelky/ředitele nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina
Zpracoval6 Odměny za splnění osobního cíle pro ředitelky/ředitele nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina pro: jednání rady kraje č. 5/2017 dne 31. 1. 2017 zpracovaly: J. Dvořáková, J. Dočkalová
Předkládá S. Měrtlová, I. Hanáková Kosourová
Počet příloh
Popis problémuUsnesením č. 0372/09/2016/RK schválila rada kraje systém odměňování ředitelek/ředitelů nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina (dále jen nemocnice ) na rok 2016. Součástí systému odměňování byly mj. osobní cíle (úkoly) pro jednotlivé ředitelky/ředitele. Osobních úkolů bylo ředitelkám/ředitelům nemocnic stanoveno pět.
Třetím úkolem bylo:
* Automatizace a elektronizace logistiky materiálu a léků na všech úrovních nemocnice.
První část úkolu zaměřená na návrh konkrétních aktivit, včetně harmonogramu a způsobu financování, vedoucích k elektronizaci pohybu materiálu a léků v rámci celého logistického řetězce nemocnice (dle aktuálně platné legislativy) i s ohledem na nově pořizovaný NIS, který musí umožňovat provázání výdeje materiálu a léků až do zdravotnické dokumentace pacienta s termínem zpracování do 31. 5. 2016 byla splněna a odměna za ni stanovena usnesením č. 1302/24/2016/RK.
Druhá část úkolu s termínem plnění do 31. 12. 2016 byla samotná realizace vybraných navržených opatření.
Jednotlivé nemocnice zahájily konzultace s externími společnostmi, které se zaměřují na logistické procesy ve zdravotnictví, standardizaci pozitivních listů a dodání softwarového hardwarového řešení pro sledování spotřeby materiálu na oddělení (na konkrétního pacienta).
Byl vytvořen pracovní tým tvořený zástupci ze všech nemocnic a z odboru zdravotnictví zabývající se nákupním procesem.
Pokračuje synchronizace (spojování) položek spotřebního zdravotnického materiálu (dále jen SZM ) mezi konfigurační aplikací QI spravovanou odborem zdravotnictví a systémy QI jednotlivých nemocnic v rámci ERP systému. Zástupci nemocnic poskytují potřebná data z uskutečněných veřejných zakázek na dodávky SZM. Postupně vzniká centrální číselník, který by měl být základem pro další zdokonalení logistických procesů oběhu materiálu SZM v nemocnicích. Bez systémové identifikace nakupovaného sortimentu SZM nelze logistiku efektivně řešit.
Definuje se možnost dalšího rozvoje konfigurační aplikace QI s využitím platných smluv o poskytování služeb na údržbu, podporu a rozvoj ERP systému uzavřených se Sdružením OR.
Splnění úkolu bylo konzultováno s gesčním radním a ředitelem sekce pro službu veřejnosti.
Návrh řešení Odbor zdravotnictví a oddělení řízení lidských zdrojů navrhují poskytnout v souladu
s § 134a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, odměny ředitelkám/ředitelům nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina dle materiálu
RK-05-2017-06, př. 1 (neveřejná příloha). Odměny budou vyplaceny z vlastních zdrojů nemocnic. Odůvodnění neveřejnosti přílohy RK-05-2016-06, př. 1 je obsaženo v příloze
RK-05-2017-06, př. 2.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
stanoví
v souladu s § 134a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, odměny ředitelkám/ředitelům nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina dle materiálu
RK-05-2017-06, př. 1.
Odpovědnost odbor zdravotnictví, oddělení řízení lidských zdrojů, ředitelky/ředitelé nemocnic zřizovaných Krajem Vysočina
Termín 28. 2. 2017
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz