Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Kraj Vysočina - oficiální internetové stránky Kraje Vysočina
Systém informací samosprávy


Detail materiálu pro radu čj. RK-07-2016-02

RK-07-2016-02.doc  RK-07-2016-02pr01.doc  RK-07-2016-02pr02.doc  RK-07-2016-02pr03.doc  RK-07-2016-02pr04.doc  RK-07-2016-02pr05.doc  RK-07-2016-02pr06.doc
Číslo materiálu02
Číslo jednacíRK-07-2016-02
NázevVeřejná zakázka Nákup tiskových multifunkčních zařízení a tiskáren
Zpracoval K. Mayerová
Předkládá P. Pavlinec
Počet příloh
Popis problémuNa jednání Rady Kraje Vysočina dne 17. 12. 2015 bylo usnesením č. 2341/38/2015/RK schváleno zadání a způsob zahájení podlimitní veřejné zakázky s názvem Nákup tiskových multifunkčních zařízení a tiskáren .
Předmětem veřejné zakázky je nákup tiskových multifunkčních strojů a tiskáren včetně servisní podpory pro Kraj Vysočina a jeho příspěvkové organizace
Lhůta pro podání nabídek do podlimitní veřejné zakázky byla zadavatelem v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, stanovena do 20. 1. 2016 do 13:00 hodin.
Otevírání obálek s nabídkami se uskutečnilo dne 20. 1. 2016. Z jednání komise pro otevírání obálek s nabídkami pro podlimitní veřejnou zakázku byl sepsán protokol, který je uveden v materiálu RK-07-2016-02, př. 1. Nabídky, které vyhověly kontrole podle ust. § 71 odst. 7 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, byly komisí pro otevírání obálek s nabídkami zařazeny do dalšího posouzení a hodnocení nabídek.
První jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek se uskutečnilo dne 20. 1. 2016. Z prvního jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek byl vyhotoven protokol, který je uveden v materiálu RK-07-2016-02, př. 2.
Dne 28. 1. 2016 proběhlo druhé jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek. Protokol z tohoto jednání je uveden v materiálu RK-07-2016-02, př. 3. V rámci druhého jednání hodnotící komise posoudila kvalifikace uchazečů o podlimitní veřejnou zakázku. Z tohoto posouzení byl pořízen Protokol o posouzení kvalifikace uchazečů, který je uveden v materiálu RK-07-2016-02, př. 4.
Na třetím jednání hodnotící komise provedla konečné vyhodnocení veřejné zakázky. Protokol z jednání je uveden v materiálu RK-07-2016-02, př. 5.
O průběhu posouzení a hodnocení nabídek pak byla hodnotící komisí pořízena Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek, která je radě kraje předložena v materiálu
RK-07-2016-02, př. 6. Součástí této zprávy je i doporučení komise zadavateli o výběru nejvhodnějších nabídky k plnění předmětu veřejné zakázky.
Návrh řešení Dále podle čl. 7 odst. 2 Pravidel Rady kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek č. 6/14 ze dne 22. 7. 2014 přísluší rozhodnutí o výběru nejvhodnějších nabídek radě kraje. Odbor informatiky doporučuje radě kraje rozhodnout o nejvhodnější nabídce pro uvedenou veřejnou zakázku podle doporučení komise pro posouzení a hodnocení nabídek dle materiálu RK-07-2016-02, př. 6, a odboru informatiky uložit zajištění oznámení výsledků veřejné zakázky uchazečům, kteří podali nabídky, a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy k plnění veřejné zakázky.
StanoviskaStanoviska nebyla vyžádána.
Návrh usneseníRada kraje
schvaluje
pořadí nabídek na veřejnou zakázku Nákup tiskových multifunkčních zařízení a tiskáren dle materiálu RK-07-2016-02, př. 6;
rozhoduje
vybrat nabídku uchazeče dle materiálu RK-07-2016-02, př. 6 jako nejvhodnější nabídku pro podlimitní veřejnou zakázku Nákup tiskových multifunkčních zařízení a tiskáren ;
ukládá
Odboru informatiky Krajského úřadu Kraje Vysočina zajistit oznámení výsledků veřejné zakázky uchazečům, kteří podali nabídky, a zahájit jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy k plnění veřejné zakázky.
Odpovědnost OI
Termín 2016- 3- 31
zpět
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33  Jihlava © 2004 webmaster@kr-vysocina.cz